• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

عضو جدا شده از فرقه رجوی در گفت و گو با فراق: اعضای فرقه رجوی با نام های پوششی در فضای مجازی فعالیت می کنند / کلیپ های منتشر شده توسط منافقین در اطراف زندان های فرقه تهیه می شود

  • کد خبر : 18020
  • 31 اکتبر 2018 - 11:51

یکی از جدا شده های فرقه رجوی گفت: تمام کلیپ های منتشر شده توسط منافقین در فضای مجازی در اطراف زندان های فرقه تهیه شده و به اسم ایران در شبکه های اجتماعی پخش می شود.
احمد دارابی، صبح امروز در گفت و گو با فراق اظهار داشت: کاربران شبکه های اجتماعی لازم است در این زمینه هوشیار باشند و بدانند اغلب اعضای این فرقه با نام های پوششی در فضای مجازی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که فرقه رجوی در تمام جهان منفور بوده و به خصوص مورد تنفر ایرانیان خارج کشور است آنها بدین وسیله می خواهند گذشته تاریک خود را سفید سازی کنند.
این جدا شده با اشاره به اینکه مردم خودشان می توانند قضاوت کنند تا در کجای دنیا در یک بیابان که فقط یک درخت است بروشوری را می چسبانند و چند دختر جوان جلوی آن احترام نظامی گذاشته و می گویند شهر است، افزود: اگر شهر است پس چرا اطراف نشان داده نمی شود، اگر پایگاه مردمی داشته باشند که به این راحتی فیلم بگیرند پس از چه چیزی می ترسند که چهره دختران را هم نشان نمی دهند.
عضو جدا شده از فرقه رجوی در پایان گفت: اینها همه از فریبکاری و شیادی این فرقه است و لازم است کاربران و مخاطبان شبکه های اجتماعی در این خصوص آگاه باشند.
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18020