• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حضور فریبکارانه مریم قجر در آلبانی: سررسید وعده‌های دروغین رجوی فرا رسیده و دچار بحران شدند

  • کد خبر : 17901
  • 27 اکتبر 2018 - 10:00

بر اساس اخبار منتشرشده مریم قجر مدتی است که به آلبانی سفرکرده و ظاهراً در یک هتل مستقر شده است.
در اخبار مندرج از جداشده ها دلایلی برای سفر وی ذکرشده که روحیه دادن به نیروها و ملاقات با مقامات آلبانی و تدارک برنامه‌های دیگر ازجمله آن است.
مطلع هستید، در سال‌های اخیر ریزش نیرو در فرقه افزایش‌ی افته و بعد از انتقال به آلبانی، اعضای معترض امید بیشتری پیدا کردند و سرعت جدایی افزایش یافت تا آنجا که باز شنیدیم سران فرقه از حربه فریبکارانه همیشگی استفاده نمودند و گفتند صبر کنید حکومت تا ۲۲ بهمن دوام نمی‌آورد و جشن ۴۰ سالگی را نخواهد دید.

اما به نظر می رسد مریم قجر فریبکار و رجوی فراری و اعضا درمانده و گروگان، بهتر می‌دانند این تحلیل‌ها یاوه‌ای بیش نیست و برای سرگرمی و دلداری خودشان و اربابان جدید است.
راز و معمای حضور هر از گاه مریم قجر در آلبانی هم موضوع پیچیده‌ای نیست. سر تا پای فرقه فریب و سیاهی و نفاق است. حاصلش هم گرفتن امیدها، مسخ، سرکوب، تحقیر و بیگاری در فرقه بوده و هست.
اما اصلی‌ترین دلیل حضور دوباره وی در آلبانی نیز، به ‌احتمال‌زیاد برگزاری جلسات نامشروع، نقشه‌های جدید برای ماندن و نگهداری غیرقانونی فرقه و افراد در آلبانی و ترغیب به ماندن با هر شیوه اعم از برگزاری جلسه متعدد فرقه ای ، تهدید یا تطمیع و هدیه دادن است.
روش‌های فرسایشی و قدیمی که روزها و سال‌ها با این ابزار ما را مغزشویی می‌نمودند، قدرت تفکر و امید را سلب می‌کردند و اعصاب و روان و تفکرمان را به هم می‌ریختند تا توانی برای تشخیص نماند.
بار اول که نیست مریم قجر در هتل و یا کاخ مستقرمی شود و شروع به نسخه‌نویسی و چاره‌اندیشی می‌نماید. این بار هم سر رسید وعده‌های دروغین فرارسیده و دچار بحران دیگری هستند. بحران فروپاشی درونی و ازدیاد تقاضای خروج، احتمالاً محورهای تحلیل هایش بر این خواهد بود، ما پیروزیم و حکومت در حال سرنگونی است و بعد می‌گوید شما توان درک رهبری همیشه فراری را ندارید و مرحله آخر تنبیه و سرکوب است . مرگ بر این فرقه نیستی و تباهی که نسلی از جوانان را از بین برد و با مغزشویی برده خویش نمود.

یادداشت از: مریم سنجابی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17901