• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تحلیل فراق: خفقان سایت های خبری منافقین در ماجرای قتل جمال خاشقجی به دست مقام های سعودی / پشت پرده رجوی، سعودی

  • کد خبر : 17789
  • 21 اکتبر 2018 - 9:12

بیش از دو هفته است که جنجال پرونده قتل خاشقجی در اغلب روزنامه های معتبر سراسر جهان غوغا به پا کرده و بیشتر سیاستمداران بدون واهمه و ترس از فاجعه وقوع قتل یک روزنامه گار و منتقد عرب در کنسولگری عربستان در استانبول سخن می گویند. در این بین حتی مقامات کشور آمریکا و اروپا نیز علاوه برا ینکه در این رابطه سکوت نکرده اند مستمر اخبار را منتشر کرده و پیگیر موضوع بودند.

خاشقجی روزنامه نگار برجسته و منتقد عرب که همچنین ستون نویس روزنامه واشنگتن پست بود روز دوم اکتبر ۲۰۱۸ برابر با ده مهر ۱۳۹۷ هنگامی که برای گرفتن مدارکش به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه می کند، ناپدید شده و دیگر باز نمی گردد. تا اینکه سرانجام بعد از دوهفته انکار مقامات سعودی و اظهار بی اطلاعی کردن از وضعیت او سرانجام در روز شنبه۲۸ مهر به قتل این روزنامه نگار در کنسولگری خود اعتراف نمودند.
موضوعی که به یکی از جنجالی ترین و افتضاح ترین کار عربستان سعودی منجر شد تا جایی که بزرگترین حامی و طرفدار آنها یعنی امریکا و سیاستمداران این کشور نیز از افشاگری و محکوم کردن عربستان کوتاهی ننمودند.
اما سایت های خبری منافقین که مدعی حقوق بشر هستند و گاها بی اهمیت ترین خبرها را نیز در بوق و کرنا می کنند خود را به خواب زده و خفقان عجیبی گرفتند. و حتی کوچکترین اشاره ای به بحران حقوق بشری که گریبان عربستان را گرفته نمی نمایند.
شیوه قدیمی که اولین بار نیست منافقین بخاطر منافع و جیره خواری خود بکار می بندند و سکوت پیشه می کنند کما اینکه بارها چنین اعمال شرمگینانه ای را انجام داده اند.
از عدم محکومیت بمباران وحشتناک کودکان یمنی توسط حکام سعودی در چند ماه گذشته که اشک نماینده سازمان ملل را هم درآورد تا سایر اعمال ظالمانه اسرائیل و آمریکا در حق مردم فلسطین….
بدون شک این روش منافقانه و ظالمانه پدیده ای طبیعی و اتفاقی نیست و دیکته شده است و دست بر قضا بازهم باعث رسوایی فرقه رجوی شد و حمایت مالی و مطبوعاتی و پشت پرده سعودی ها از گروه رجوی را بیشتر به اثبات رساند. تاآنجا که حتی از ترس ، جرات یک موضعگیری ساده و انتشار یک خبر کوتاه را هم ندارند.
ترسی که احتمالا به خاطر از دست دادن دلارهای سعودی ، حمایت های العربیه و تریبون های وابسته به عربستان و برخی مقامات خواهد بود.
چنانچه که تنها در یک نمونه افشا شده در سال های گذشته شاهد بودیم که در سفر رجوی به عراق کامیون های شمش طلا و ساعت رولکس و جواهرات از طرف ملک عبدالله به منافقین پرداخت شده بود.
این تئوری محض گروه رجوی است . سکوت در مقابل هر ظلمی به خاطر دست آوردن حمایت و هدف وسیله را توجیه می کند! خواه پوشاندن خون به ناحق ریخته شده یک روزنامه گار باشد، خواه کشتار کودکان یمنی ، یا ویران کردن خانه های زنان و مردان فلسطینی بر سرآنان با حمایت همان سناتورهایی که در جلسات آنها سنگ حقوق بشر بر سینه می زنند، باشد.
یادداشت از: مریم سنجابی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17789

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی