• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«شاخه‌های شکسته بلوط» جنایت‌های منافقین را روایت می‌کند

  • کد خبر : 17603
  • 13 اکتبر 2018 - 12:47

تهیه کننده فیلم شاخه‌های شکسته بلوط گفت: «شاخه‌های شکسته بلوط» جنایت‌های منافقان را در شهرستان اسلام‌آباد غرب روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های فراق، بهرام گودینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه کارگردان این فیلم مسعود تکاور است، اظهار داشت: الهام چرخنده، مهدی امینی‌خواه، مهدی صباحی، حمیدرضا هدایتی و تعدادی از بازیگران هنرمند استان کرمانشاه در پادگان الله‌اکبر شهرستان اسلام‌آباد غرب در ساخت فیلم به کارگردان و عوامل اجرایی کمک می‌کنند.
تهیه کننده این فیلم با اشاره به اینکه این فیلم در آینده در شبکه یک سیما پخش خواهد شد، عنوان کرد: این فیلم درباره عملیات مرصاد پس از پاکسازی از حضور منافقان کوردل در این منطقه است که منافقان در شهرستان اسلام‌آباد غرب مرتکب جنایاتی می‌شوند و در طول یک ماه تصویربرداری اولیه در تنگه مرصاد و شهرستان اسلام‌آباد غرب به اتمام برسد.

وی با اشاره به این فیلم که نشان‌دهنده گوشه‌ای از مظلومیت مردم استان کرمانشاه در عملیات مرصاد است، عنوان کرد: استان کرمانشاه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شهدایی زیادی را تقدیم کرده که امید است بتوانیم گوشه‌هایی از رشادت این عزیزان را به تصویر بکشیم.
تهیه‌کننده این فیلم با بیان اینکه سینما باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل بعد منتقل کرد، گفت: باید با تحقیق و پژوهش از سینمایی هنری امروز بهره برد و اتفاقات هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده و واقعیت‌های اصلی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را به نسل بعد منتقل کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17603