• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دل گویه های محمد رضا فروغی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: دلم برای برادرم تنگ شده است

  • کد خبر : 17584
  • 11 اکتبر 2018 - 12:14

محمدرضا فروغی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی به دفتر انجمن نجات اراک مراجعه کرد و گفت و گویی با مسوولان این دفتر انجام داد.

فروغی سفره دلش را در رابطه برادرش مصطفی باز کرد و در ادامه گفت: دلم می خواهد با برادرم دیداری داشته باشم، مصطفی با فرقه رجوی هیچ آشنایی نداشت، زمانی که ایران بود تحصیل می کرد و برای ادامه تحصیل با کلی مشکلات مالی به انگلیس رفت.

فروغی ادامه داد: زمانی که در انگلیس بود با من در تماس داشت، از وضعیت او در آنجا با خبر بودم من در آلمان بودم از من دعوت کرد به انگلیس بروم و مدتی در کنار او باشم، من هم در جواب به او گفتم سرم خلوت شد حتما به انگلیس سفر می کنم. به دلیل کار و درس چند وقتی با هم تماس نداشتیم چند روزی تعطیلی داشتم شماره مصطفی را گرفتم جوابی نداد، با خودم گفتم شاید در گیر درس است.

او ادامه داد: چند روزی بود مستمر با او تماس می گرفتم متاسفانه جواب نمی داد، با یکی از دوستان نزدیک او در انگلیس تماس گرفتم و به او گفتم ازمصطفی خبر داری؟ مقداری مکث کرد و من نگران شدم. به وی گفتم برای مصطفی اتفاقی افتاده؟ در جواب گفت  که مصطفی دیگر دانشگاه نمی آید، متاسفانه گروهی بنام مجاهدین او را فریب دادند و با خود بردند. به او گفتم کجا؟ در جواب گفت من دنبال کردم، مصطفی را به عراق منتقل کردند، گوشی را قطع کردم و چند روزی در حال خودم نبودم، ماتم برده بود مجاهدین چه گروهی هستند و مصطفی در عراق چکار می کند .

فروغی افزود: الان ۳۰ سال است برادرم با من تماسی نداشته و خبری ندارم، نمی دانم در چه وضعیتی به سر می برد .
وی گفت: می دانم برادرم الان در آلبانی است . این فرقه با آزادی انسان مخالف است ایدئولوژی آن به اسارت گرفتن انسانهاست و عمر انسانها را به تباهی می کشد. رجوی و سرانش به ملت ایران خیانت کردند الان هم با دشمنان مردم ایران دست به یکی شدن و بر علیه مردم ایران هستند .
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اراک

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17584

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد