• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دودمان رجوی، بهمن ماه درهم می پیچد

  • کد خبر : 17529
  • 08 اکتبر 2018 - 12:20

«سین۴۰» آیا سر رسید یک موضوعی است و یا باز برای سر گرم کردن و یا روحیه دادن به نیروهای فرسوده و از دور خارج شده فرقه می باشد.
«سین ۴۰» به معنی چهل سالگی دولت ایران است. جان بولتون به مریم رجوی گفته بود که می خواهم در میتینگ بگویم که دولت ایران جشن چهل سالگی را نخواهد گرفت. مریم رجوی گفته بود خیلی خوبه داستان سین چهل از اینجا شروع شد که بعد از یک میتینگ، مسعود رجوی یک مرتبه سین ۴۰ را اعلام کرد.

رجوی برای سرگرم کردن و به گروگان گرفتن و بازی با احساسات نیروها دست به هر ترفندی می زند. برای ما جدا شده ها این کارها تازگی ندارد. فرقه برای در زنجیر نگه داشتن اعضا هر کاری می کند. سالیان است به این شکل برده داری می کند و تعهد از نفرات می گیرد که اگر کسی دهان باز کرد با همان تعهدی که خودش داده محکومش کند و برگه تعهد را جلوی او می گذارند، این هم یک روشی برای گروگان گیری است.
بهمن ماه نزدیک است، یعنی سر رسید «سین ۴۰»، رجوی گفته تا این زمان بندی بمانید بعد از آن هرکه خواست می تواند برود. ببینیم چقدر درست می گوید ولی به این شک ندارم که قبل از سر رسید باز سین دیگری را جلوی پای بیچاره ها می گذارد. خودش به صراحت گفت ما به کسی تعهد ندادیم و نداریم اگر نشد تمدید می کنیم یعنی ادامه برده داری. در آینده نزدیک سیل آزاد شدگان سرازیر می شود و همه ترفندهای فرقه را نقش بر آب می کنند. بهمن در راه است و دودمان رجوی و رجوی ها را در هم می پیچد.
یادداشت از ش. ف
عضو جدا شده در آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17529

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی