• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

خونریزی در سیمای دروغین رجوی

  • کد خبر : 17302
  • 17 سپتامبر 2018 - 9:15

اخیرا مهدی ابریشمچی شوهرسابق مریم عضدانلو ، در مصاحبه ای تحت عنوان اسلام مجاهدین و تاریخ معاصر ایران ، گفتگویی با سیمای کذابین رجوی داشت ، که در قسمتی از آن به کشته شدن تعداد زیادی در اشرف ( ۱۰ شهریور ۱۳۹۲) اشاره داشت.

حیات و ممات مسعود رجوی با خونخواری و جنایت ، درهم آمیخته است .هر چقدر بیشتر خون ریخته شود ، رجوی شادمان تر و گستاخ تر می شود .
رویکرد رهبران فرقه رجوی نشان می‌دهد که تنها کسانی موفق تربه اجرای « دموکراسی رجویستی » خواهند بود که بیشترین آمار شکنجه و جنایت درعراق و اشرف را در کارنامه فعالیت‌های نظامی و تشکیلاتی خود ثبت کرده باشند ، حضور بازجویان و شکنجه گران و عناصر اطلاعاتی در راس مسئولیت های سازمانی در تشکیلات رجوی گواه این مطلب است.
در تاریخ نمونه های بی شماری از خونخواران چون مسعود رجوی را سراغ داریم :
– آتیلا، یکی از ظالم ترین حاکمان در اروپا بود .
– نرون، یکی از بی رحم ترین و خونخوارترین پادشاهان رم بود که حتی به مادر و همسران خود نیز رحم نکرد .
– پیزارو، در اسپانیا هم هرگز نتوانست بخواند یا بنویسد ، اما بخوبی می دانست چطور بجنگد و شکنجه دهد .
– پل پوت، در کامبوج هم تا زمان مرگش بیش از یک میلیون نفر را کشت .
– و…
همه این ها و جنایاتشان را اگر به درصد حساب کنیم، یک تا دو درصد هم از مردم آنها شکنجه یا زندانی و یا اعدام نشده اند .
اما در فرقه رجوی ، دو چیز حائز اهمیت است ، نخست اینکه این مردک دیکتاتور در حاکمیت نبود و این همه جنایت می کرد دوم اینکه فقط در سال ۷۰ در عراق نزدیک به ۷۰۰ نفر یعنی حدود یک چهارم ، نیروهای نظامی و وفادار خودش را به زندان ها افکند .
اگر مسعود رجوی در حاکمیت بود و این آمار را به تعداد مردم ایران ، تعمیم می دادیم ، یعنی در یک حساب دو دو تا ، چارتا ، نزدیک به بیست میلیون نفر را باید در زندان ها تصور می کردیم .
بله به قول  ابریشمچی ، رجوی حتی بعد از کشتارهای متعدد در اشرف نیز ، ضمن کوتاه نیامدن از سیاست های غلط خودش ، بحث هزار اشرف را مطرح کرد.
۱۶۸ نفر طبق اعلام رسمی سازمان در پروسه تا اخراج از عراق کشته شدند. فقط در یک اشرف ، حال اگر این یک اشرف را به قول مسعود ، هزار اشرف فرض کنیم یعنی ۱۶۸۰۰۰ نفرکشته سازی !
به نظر نگارنده ، هزاراشرف یعنی مرگ همه اشرفیان و اشرف نشانان ، چرا که اشرف ربیعی زن مسعود مرده است و همه باید در راستای هزاراشرف ، بمیرند و به مرگ متعالی چون اشرف برسند.
یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17302