• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نقش منافقین در گروه اقدام ایران چیست ؟ / دستپخت منافقین در کاخ سفید

  • کد خبر : 17289
  • 16 سپتامبر 2018 - 10:05

استفاده از شگردهای منافقین و ورود سیاست مداران آمریکایی به بحث حجاب در ایران، نشانه واضحی از نفوذ منافقین به کاخ سفید آمریکا است.

به گزارش فراق، علیرضا داوودی فعال سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی، نوشت: سه شنبه ششم شهریورماه جاری (۲۸ اوت) در نشستی در «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» در آمریکا حول موضوع ایران، برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران به همراه نیکی هیلی نماینده این کشور در سازمان ملل سخنرانی داشتند، که آنها در این نشست سعی کردند که سیاست دولت ترامپ برای تغییر در ایران را تشریح کنند.

برایان هوک در دولت بوش دستیار وزیر خارجه در امور سازمان‌های بین‌المللی و در دولت ترامپ مدیر دفتر سیاست‌گذاری وزارت خارجه و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر سیاست‌گذاری بوده است، او حالا نماینده ویژه واشینگتن در امور ایران به اصطلاح «گروه اقدام ایران» شده است.

هوک به عنوان مهمان نشست بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها پیرامون سیاست آمریکا در قبال ایران در سخنان خود به موضوعات زیر پرداخت:

۱- حجاب اجباری و گشت‌های ارشاد، مشتی از خرمن و نشان‌دهنده «ماهیت سرکوبگر رژیم ایران» است.

۲-سرکوب اقلیت‌های قومی و مذهبی در ایران نهادینه شده است.

۳- یک سوم مردم ایران به دلیل «سوءمدیریت اقتصادی» در فقر غوطه ورند.

۴- بیکاری یک سوم جوانان ایرانی را در خود فرو برده است.

برایان هوک همچنین گفت: اوضاع کنونی ایران به دلیل ریاکاری مسئولان، شبیه شرایط شوروی در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی شده است، مسئولانی که هم با مردم خود و هم با اروپاییان ریاکاری می‌کنند، وی در این نشست مدعی شد درحالی که یک دیپلمات ایرانی در وین به دلیل حمل مواد منفجره و قصد عملیات تروریستی در گردهمایی پاریس متعلق به «مجاهدین خلق ایران» دستگیر می‌شود، دولت ایران از طرف‌های برجام می‌خواهد به آن پایبند باشند.

راستی که اگر اسم و عکس این آقا را ندیده بگیریم، هیچ تفاوتی در لحن و لهجه او با اظهارات یک «عضو کمیسیون خارجه منافقین» نخواهیم یافت؛ موضوعاتی که این مسئول آمریکایی در چنان نشستی مطرح می کند، تاکنون هرگز بر زبان هیچ مسئول آمریکایی نیامده است و این انشاء و طرز بیان تا قبل از نفوذ منافقین در کاخ سفید که از طریق کسانی مانند «جان بولتون» یا «رودی جولیانی» محقق شد، اساسا در فرهنگ و بیان دیپلماتیک آمریکایی‌ها دیده نشده است.

ورود یک سیاستمدار آمریکایی در «بحث حجاب و گشت ارشاد» حاکی از اثر پای منافقین در شیوه‌های افشاگرایانه علیه نظام ما می باشد، کما اینکه به نمایش گذاشتن لاشه موشک‌های بالستیک توسط نیکی هیلی آن هم در مقر سازمان ملل همان متد منافقین در تسخیر اذهان ناآگاه می باشد که به آمریکایی‌ها سرایت کرده است.

در یک کلام می بایست گفت که این شیوه‌ها که معمولآ توسط اپوزیسیون یک نظام در یک کشور به کار گرفته می شود آن هم توسط یک ابرقدرت چیزی جز به چاه رفتن با طناب منافقین نیست، شگرد تبلیغاتی منفی آن‌ها که روی «ایران هراسی» متکی شده است، «دستاورد دوستان صمیمی منافقین» در کاخ سفید است و بی‌تردید حاصل تلقین مستمر آن‌ها در گوش برایان هوک و قبل از او نیکی هیلی است.

اما ما به برایان هوک و نیکی هیلی می گوییم می توانید شکست ناپذیری حکومت الهی مستقر در ایران را هرچند بار که بخواهید بیازمایید و شانس خود را بازهم مانند اسلاف خود در همین کاخ سفید در طبق آزمون بنهید.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17289