• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افشاگری از لحظه های دردناک حضور در اشرف: حوضِ بی رحمی

  • کد خبر : 17267
  • 15 سپتامبر 2018 - 11:21

مسعود ومریم رجوی بزرگترین دروغگویان تاریخ هستند. واقعا خنده دار و مسخره است دو نفر با هم عروسی کنند و اسم آن را بگذارند انقلاب، این دو نفر آن قدر دجال هستند که با کلمه انقلاب بازی می کنند.
آیا می‌دانید چرا موضوع انقلاب را مسعود رجوی وارد ساختار فرقه کرد؟ من این کلمات را از خود نمی گویم، این کلمات از خود جنایتکارش یعنی مسعود رجوی است که درمحلی به نام بهارستان در عراق نشست می گذاشت و این نشستها معروف به نشست های حوض در سال ۱۳۷۴ بود.

اغلب با کلمه حوض آشنا هستند ولی ما که در این فرقه لعنتی بودیم چه بدبختی های که سر این کلمه نکشیدیم. این نشست ها از ساعات ۶ بعد از ظهر شروع می شد و تا ساعت ۸ صبح روز بعد با گریه و زاری مسعود رجوی تمام می شد. تازه وقتی نشست تمام می شد، این زمان شروع کار ما بود.
خود مسعود رجوی و سرکردگان رده بالای این فرقه می رفتند می خوابیدند و فرمانده هایی که خوابیده بودند می آمدند سراغ بازجویی از ما. یک تعدادی از نفرات از فشار بی خوابی زمین می خوردند حتی به آنها رحم نمی کردند و به آنها می گفتند خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. یک دکتر بی رحمی بود به اسم وحید، من نمی دانم مدرک دکترا را کدام دانشگاه به او داده بود. وقتی این دکتر می گفت این فرد مشکلی ندارد حق هیچگونه اعتراض نداشتیم، اگر هم اعتراض می کردیم می رفتم زندان، آن هم چه زندان هایی، باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب می کردیم. باید می رفتیم از نشست انقلاب مسعود رجوی از خودمان گزارش بنویسیم.
آنها برای ما تکلیف مشخص می کردند که زن خود را طلاق بدهید، بچه‌هایتان دیگر مال شما نیستند و آنها را باید از این به بعد به چشم یک دشمن نگاه کنید.
آنها می گفتند حق هیچگونه ارتباط با خانواده خود را ندارید، این تنها بخش کوچکی از کارهای این جنایتکار است.

یادداشت از: احمد خاکی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17267