• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تُف به ایدئولوژی خفت بارِ فرقه رجوی

  • کد خبر : 17215
  • 11 سپتامبر 2018 - 8:55

چند روز پیش ارباب رجوی داعشی در یمن با بمباران و قتل کودکان بی گناه مرتکب جنایت ضد بشری شد و نماینده سازمان ملل وقتی داشت از کودکان زخمی عیادت می کرد نتوانست احساسات خود را نگه دارد و برای کودکان کشته شده و زخمی هایش اشک ریخت .

خیلی از کشورها حتی کشوری های اروپائی از این اتفاق ( کشته شدن کودکان ) یمنی ابراز تاسف کردند .
فرقه رجوی داعشی برای اینکه ارباب خودش را دل آزرده نکند حتی حاضر نشد یک خط از این خبر در سایتهایش درج کند و یا در تلویزیون خودش که در بین ایرانیان معروف به سیمای اسارت هست خبری پخش کند .  اگر در ایران اتوبوس حامل بچه ها یا دانشجوها تصادف جاده ای بکند مریم قجر داعشی بیل به هوا بیانیه صادر می کند، کلی روده درازی و علت تصادف را به گردن حکومت ایران می اندازد و نهایت اعلام می کند که ایران در حق کودکان مرتکب جنایت شده است.
اما وقتی خبر اتوبوس کودکان یمنی عالم گیر می شود ولی مریم قجر داعشی لال و خودش را به کوچه علی چپ می زند و به اصطلاح شتر دیدی ندیدی. چند روز پیش درعربستان به دستور اربابان مریم قجر داعشی یک زن فعال درحقوق زنان و حقوق بشر (اسراء الغمغام ) بطور وحشیانه در وسط خیابان بوسیله شمیر گردن زده می شود .
مریم قجر داعشی که هر ساله در ۸ مارس با برگزاری شوء و سیرکهای رنگارنگ روی سن  عربده دفاع از حقوق زنان سر می کشد در مقابل این اقدام وحشیانه دولت عربستان چنان سکوت اختیار کرده که گویا هیچ اتفاقی نه افتاده است .
سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران ایرانی ، اروپائی، آمریکائی که از دلارهای خونین عربستان به زندگی خفیف و خائنانه خود ادامه می دهند کاملا قابل فهم است . مریم قجر داعشی همچنانکه در مقابل کشتار کودکان و زنان و مردان  فلسطیینی توسط یکی دیگر از اربابانش ( اسرائیل ) سکوت کرد، در مقابل جنایات عربستان هم همان شیوه سکوت را اختیار کرده است.

وقتی در عراق و سوریه داعشی های وحشی مردم را سر می بریدند و داعشی های وحشی صدها جوان عراقی را بر روی زمین خوابانده و تیر باران می کرد وقتی داعشی های وحشی زنان ایزدی را به کنیزی می گرفت و تجاوز می کردند و آنها را در بازار برده فروشی می فروختند مریم قجر به دستور اربابانش و با گرفتن دلارهای خونین در پاریس شو بر گزار می کرد و مدعی بود در عراق داعشی وجود ندارد و عشایر انقلابی هستند که بر علیه دولت عراق و دخالتهای ایران قیام کرده اند.

سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران عربستان و موساد که دارنده گان مدالهای رنگارنگ حقوق بشری هستند و هر وقت در ایران یک قاتل و متجاوز را دستگیر می کنند از همه سوراخ خود صدای اعتراض در می آورند که ای مردم آی سازمانهای حقوق بشری بیائید که عرش خدا لرزید.

حقوق بشر نقض شد اما در مقابل جنایت اربابانشان به همه سوراخ هایشان چوب پنبه می زنند که خدای نکرده صدائی در نیاید چون ممکن است بن سلمان و نتانیاهو فکر کنند جیره خوارانشان اعتراضی و یا صدائی از خود در کرده اند .  برای سکوت در مقابل جنایات عربستان و اسرائیل برای هیکل فرقه رجوی داعشی و همه مزدوران و قارا کنیزان مدعی دفاع از حقوق بشر تف هم زیادی، حیف که انسان آب دهنش را به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی تف کند.

تف هم به ایدئولوژی و هم به سیاست فرقه رجوی داعشی!

یادداشت از: محمد رزاقی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17215

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی