• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موج خبری منافقین برای تطهیر جنایت های خود در ایران: پروژه صهیونیستی برای احیای منافقین

  • کد خبر : 17129
  • 06 سپتامبر 2018 - 12:25

رسانه های بیگانه به بهانه سی امین سالروز مجازات برخی منافقین در سال ۱۳۶۷ موجی خبری علیه ایران به راه انداخته اند تا سناریویی را به اجرا گذارند که رهبر انقلاب پیش از این از آن به عنوان تغییر جای شهید و جلاد یاد کرده بودند.

در این موج خبری، تلاش شده تا مجازات منافقینی که دست شان به خون بسیاری از جوانان ایرانی آلوده است، محکوم شده و منافقین، مظلومینی معرفی شوند که بیگناه با آنها برخورد شده است.

در این موج خبری نه اشاره ای به سابقه منافقین در قتل عام ۱۷هزار شهید ترور در کشورمان می شود و نه حتی این سند تاریخی مورد بررسی قرار می گیرد که همین منافقین پس از پایان جنگ تحمیلی به ایران لشکرکشی کرده و می خواستتند به عنوان یار صدام، ایران را اشغال کنند.

این موج مظلوم نمایی همزمان با اظهارات تهاجمی بنیامین نتانیاهو شده که به وضوح ایران را تهدید به «محو شدن» کرده است. اظهاراتی که به خوبی نشان می دهد نتانیاهو دلخوش به شعارهای تهی منافقین، منتظر است تا نوعی فروپاشی در ایران را نظاره کند.

اتحاد منافقین، نتانیاهو و رسانه های معاند برای اثرگذاری همزمان بر افکارعمومی ایران، نشان می دهد که در پروژه تازه، سعی می شود تا بر روی تطهیر چهره منافقین سرمایه گذاری شده و همزمان این نیروهای منافق که بارها سابقه وطن فروشی داشته اند، به عنوان پیمانکاران تروریست، نظم و ثبات ایران را هدف قرار دهند.

این البته اولین بار نیست که این پروژه به اجرا گذاشته می شود. از ابتدای انقلاب تاکنون تقریبا در بازه های شبیه به هم ده ساله، همین راهبرد به اجرا گذاشته شده و ادامه یافته است.

از سال ۱۳۶۰ که منافقین دست به اسلحه بردند و رسما تجزیه ایران را پی گرفتند تا کنون در سال های ۶۷، ۷۸، ۸۸ و ۹۶ هر بار به عنوان عامل اصلی شورش و درگیری در کشور وارد عمل شده و سوار بر موج نارضایتی های داخلی سعی کرده اند وضعیت ایران را تغییر دهند.

این تلاشها اما همیشه با وحدت مردمی در ایران شکست خورده است. جالب است که این تلاش های شکست خورده همیشه همزمان شده با موج فشارهای خارجی که می کوشند بر اقتدار ایران اثر بگذارند.

این بار نیز بی تردید تلاشهای منافقین برای تطهیر چهره خود شکست خواهد خورد و آنها خواهند فهمید که با وجود همه سرمایه گذاری های خارجی، هیچ شانسی برای اصرگذاری بر داخل کشور ندارند.

در این میان، بی تردید حفظ وحدت داخلی در میان توده ها و نخبگان سیاسی یک اصل مهم تلقی می شود. اگر مردم احساس کنند که در سطح نخبگانی این همبستگی وجود ندارد، طبیعی است که به آشفتگی ذهنی دچار شده و در این میانه، منافقین موریانه وار فرصت نفوذ پیدا خواهند کرد. بنابراین چنانکه در سالهای قبل هم اتحاد ملی منتهی به شکست پروژه منافقین – صهیونیست ها شد، این بار هم همه تلاش های رسانه ای و سیاسی برای احیای منافقین و طرح تهدیدهای نظامی به جایی نرسیده و ایران قدرتمندتر از گذشته به حرکت رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

یادداشت از: دکتر مصطفی انتظاری هروی

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17129

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی