• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اسرائیل برای محافظت از منافقین چه می کند؟ رژیم اسرائیل با مهره های سوخته چه خواهد کرد؟

  • کد خبر : 17108
  • 05 سپتامبر 2018 - 20:22

معنای اقدام اسرائیل برای محافظت از منافقین ( با توجه به همان سناریویی که اسرائیل اعلام کرد که دو تن از اعضای فرقه رجوی با احدی از اعضای سفارت ایران ارتباط داشته‌اند) اعتراف به وجود نفوذی‌های متعدد سرویس امنیتی ایران در تشکیلات باندرجوی است. واقعیتی که مجاهدین بیش از دو دهه است که با آن دست به گریبان هستند و یکی از علل ادامۀ اختفای رجوی بیم از وجود همین نفوذی‌های درون تشکیلات است.

از ابتدای سال ۱۳۹۷، رژیم اسرائیل در حرکتی عجیب، بر خلاف عرف معمول و با اتخاذ تاکتیکی مهاجمانه، به نقش و اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی خود علیه ایران صراحتاً اشاره کرد، اعترافاتی که به رغم قرار داشتن در چارچوب یک عملیات روانی، حاکی از یک برنامه منسجم جاسوسی است.

از اعلام شگفت انگیز نخست وزیر اسرائیل  مبنی بر این که سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم توانسته اند به ۵۵ هزار سند و ۵۵ هزار عکس و فیلم متعلق به ایران دست یابند تا اعتراف به تحت نظر داشتن اقدامات سرویس اطلاعاتی ایران علیه مجاهدین در آلبانی و فرانسه و برعهده گرفتن کشف ماجرای بمب گذاری در تجمع مجاهدین، گزارش در باره فعالیتهای ایران در سوریه و نهایتاً توییتی که روز گذشته موساد در پاسخ به توییت محموداحمدی نژاد رییس جمهور پیشین ایران گذاشت، که به نزدیک بودن عوامل این سازمان به مسئولین جمهوری اسلامی اصرار داشت،همه حاکی است که اسرائیل می‌خواهد دست بالای خود را در نبرد اطلاعاتی به رخ بکشد، آن هم هنگامی که وزیر اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران در تل آویو در حال محاکمه شدن است و احتمال صدور حکم اعدام برای وی می‌رود؛ پرونده ای که مشابه آن چندین مورد مشابه دیگر آن در سالهای اخیر در اسرائیل مفتوح شده است و نیز عوامل تروریست موساد در پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای شناسایی، بازداشت و اعدام شدند.

این که چرا رژیم اسرائیل اینگونه بازی می کند از چند حالت خارج نیست که بررسی آن مجالی دیگر می طلبد، اما از این وجه بازی اسرائیل که بگذریم، پیامد دیگر اتخاذ این رویه از سوی اسرائیل از اعتبار ساقط شدن و سوزاندن واسطه – مدعیان ریز و درشت دسترسی به اخبار و اطلاعات محرمانه ایران که در مقام اپوزیسیون ایران فعالیت دارند، بود.

پیش از این اگر علیرضانوری زاده با سناریوهایی که  داستانش را از برخی از منابع عبری- عربی دریافت می‌داشت، مدعی دسترسی به اخبار و اطلاعات محرمانه ایران بود و یا آمد نیوز اصرار داشت که الساعه منابع خبری‌اش در بیت رهبری فلان موضوع را به اطلاعش رسانده‌اند و یا باندرجوی با چند نقشه هوایی از محتوا و تصمیمات سری شورای امنیت ملی خبر می‌داد، اکنون دیگر مجالی برای عرض اندام آنها باقی نمانده است. اگر پیش از این منابع آمریکایی پرده از رابطه پنهان موساد- منافقین برداشتند و اذعان کردند که افشاگری هسته‌ای سناریوی اسرائیل بوده است که مجاهدین با اتکا به اطلاعات تزریقی موساد آن را بازی کرده‌اند، اکنون رسماً اعلام می‌شود که منافقین حتی برای امنیت‌شان نیاز به محافظت رژیم صهیونیستی دارند.

معنای اقدام اسرائیل برای محافظت از مجاهدین ( با توجه به همان سناریویی که اسرائیل اعلام کرد که دو تن از اعضای مجاهدین با احدی از اعضای سفارت ایران ارتباط داشته‌اند) اعتراف به وجود نفوذی‌های متعدد سرویس امنیتی ایران در تشکیلات باندرجوی است. واقعیتی که منافقین بیش از دو دهه است که با آن دست به گریبان هستند و یکی از علل ادامۀ اختفای رجوی بیم از وجود همین نفوذی‌های درون تشکیلات است.

این در حالی است که پیش از این برخی محافل سیاسی و مطبوعاتی جهان، گمان داشتند که منافقین می‌توانند یک منبع جاسوسی در باره ایران باشند و اطلاعات به دردبخوری در باره ایران دارند، اما این اقدام موساد در حقیقت تیرخلاصی به این باور بود و در حقیقت به منزلۀ از میان برداشتن یک واسطه مدعی در باره مسائل ایران است.

وانگهی تمام آنچه منافقین تلاش داشتند در طول ۲۰ سال گذشته در باره ایران به خورد جهان بدهند، نتانیاهو با هدف تأثیرگذاری بر سیاست آمریکا یکجا ارائه داد، اما آنچه عملاً تغییر نکرد، ثبات ایران و البته در هم شکستگی و بن بست گروه تروریستی مجاهدین بود.

دقیقاً به همین دلیل هم هست که منافقین در لاک تبلیغاتی فرو رفته‌اند و در قالب یک بنگاه تبلیغاتی مجری تبلیغ سیاستهای آمریکا و اسرائیل شده‌اند، تغییر کارکردی که می‌توان آن را چرخش از یک سرویس اطلاعاتی به یک سازمان تبلیغاتی دانست!

انتهای پیام / ایران دیدبان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17108

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی