• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

کشتی جنگی رجوی به گل نشست

  • کد خبر : 17009
  • 03 سپتامبر 2018 - 9:17

فرقه تروریستی رجوی برای اینکه بتواند خودش را در کنگره آمریکا و در دل ترامپ جا کند خودش را عنتر «مک کین» این مردک جاه طلب و جنگ طلب کرده بود و داشت یکی یکی نبردبان کاخ سفید وکنگره را توسط این شیاد دزد و دلار پرست بالا می رفت و همه امید خودش را به این پیر خرفت تر از خود بسته بود اما با مر گ وی کشتی جنگی رجوی به گل نشست.

امروز رجوی با زدن بر سر خود و طایفه فرقه گرایانه اش به چه کنم چه کنم افتاده است. من به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک جدا شده از دستگاه سرکوب و خفقان فرقه تروریستی رجوی اعلام می کنم که آمریکا هرگز توان جنگ با همین ملت و دولت را نداشته و نخواهد داشت. چرا که ایران عراق نیست یا افقانستان نیست که آمریکا بخواهد خودش را در گیر یک جنگ نا برابر کند.
فرقه تروریستی رجوی خود یک مافیا و یک پدر خوانده تروریست است که سالیان سال مردم ایران را برای به قدرت رسیدن کشته و زخمی کرده است. در جنگ ایران و عراق دست در دست دولت صدام بسیاری از جوانان این مرز و بوم را به اسارت گرفت و در تعرضهای نظامی به داخل خاک ایران با همدستی دولت عراق این را به ملت ایران اثبات کرد که هرگز ایران و ایرانی و خاک و پرچم ایران برایش مهم نبوده و نیست وتنها قدرت طلبی و رسیدن به خواسته های کثیف رجوی هست که باعث شده این فرقه خودش را دستمال دست آمریکا ، اسرائیل و عربستان بکند.
در همینجا باز هم به رجوی می گویم اگر هزاران بار دیگر با دستمال به دستی آمریکا ، اسرائیل و عربستان خودت را به لبه دیوار برسانی باز یکی هست که محکم بزند توی سرت و روی دستت واز آن بالا به پائین بیافتی.
به این نکته توجه داشته باش که ما پیروز هستیم و تو و فرقه تو نابود خواهند شد.
یادداشت از سید امیر موثقی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17009