• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرقه رجوی تنها چاره برای تداوم نکبت بارش را در حمایت کشورهای دیگر می بیند

  • کد خبر : 16543
  • 11 آگوست 2018 - 9:57

به گزارش فراق، فرقه تروریستی رجوی که هر لحظه به هر کشور و قدرتی که بتواند حمایتش کند وابسته می شود، به نماد واقعی یک گروه سرسپرده زالو صفت تبدیل شده که با دوپینگ و کمک مالی کشورهای دیگر روزگار می گذراند.

وابستگی محض آنها به رژیم خونخوار بعث عراق (صدام) امروز برای عالم محرض شده است، وابستگی که در مقطعی به حدی رسید که نیروهای این سازمان به بخشی از نیروهای نظامی این رژیم تبدیل شدند و هر لحظه دیکتاتور ملعون عراق اراده و اشاره می کرد تحت فرمان او دست به هر جنایتی می زدند.
یکی از این حمله ها، شریک شدن در جنایت صدام علیه مردم کُرد شمال عراق (انفال) بود که شمار زیادی از اکراد عراقی در این جنایت سازمان یافته کشته شدند.
اسناد متعددی از این جنایت که خود منافقین آن را عملیات مروارید می نامند در قالب تصاویر، اعترافات اعضای سابق این سازمان و اسنادی که پس از سرنگونی رژیم بعث عراق توسط مقامات عراقی کشف و منتشر شد، گواه این ادعا است.
یکی از این اسناد نشان می دهد ۱۴۲ نفر از سرکردگان و اعضای سازمان منافقین که اسامی آنها ذکر شده است به صورت مستقیم در قتل عام و جنایت علیه مردم کُرد در شمال عراق دست داشته اند.
منافقین در آیین نامه ای از جدایی استان کردستان از ایران هم حمایت کردند تا به خیال خود دست کم بخشی از کُردهای ایران را که در قالب گروهک هایی به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی می پرداختند را با خود همراه کنند.
در همین راستا آنها در عملیاتی که در شماره ۱۴۰ نشریه مجاهد ارگان مطبوعاتی این فرقه تروریستی به آن اذعان کردند با همراهی گروهک دموکرات کردستان در زمستان سال ۱۳۶۱ به ۲ پایگاه سپاه در نزدیکی مرز حمله کردند و ۲۲ نفر از پاسدارانی را که برای حفاظت از مرزها در این پایگاه ها حضور داشتند را به شهادت رساندند.
چنین فعالیت ها و نظراتی که خودشان گمان می کردند موجب محبوبیت آنها در کردستان می شود در کنار جنایات علیه مردم کُرد موجب شد این سازمان نه تنها در میان کُردهای ایران محبوبیتی پیدا نکند بلکه به یک گروه منفور تبدیل شود.
سازمان منافقین از معدود گروه های مخالف جمهوری اسلامی است که حتی حمایت کشورهای بیگانه از این سازمان را انکار و مخفی نمی کند بلکه همچون مزیتی آن را علنی و اعلام می کند.
شاید دلیل اصلی اینکه این فرقه حمایت برخی کشورهای شناخته شده از خود را علنی می کند رسوایی این گروه پس از سرسپردگی اش به صدام است.
منافقین حد خیانت را به جایی رساندند که برای رژیم صهیونیستی و آمریکا از فعالیت های هسته ای کشورمان جاسوسی می کنند و کسانی همچون نتانیاهو در شوهایی در کنار نقشه ای از کشورمان اعلام می کند منافقین اطلاعاتی را از فعالیت های هسته ای و نظامی ایران برای او ارسال کرده اند.
فرقه ای که در تجمعات سالانه خود افرادی همچون وزیر امور خارجه رژیم سعودی را دعوت می کند تا نشان دهد همچنان گروهی سرسپرده و گوش به فرمان قدرت ها و کشورهای دیگر است تا برای دریافت پول، جنایت انجام دهد.
آنها تنها چاره را نجات و تداوم زندگی نکبت بارشان را در حمایت کشورهای دیگر از خود می بینند و از هر راهی تلاش می کنند به اربابان خوش خدمتی کنند تا شاید مدت بیشتری بتوانند به زوالو صفتی شان ادامه دهند.
رسیدن یک فرقه به چنین نقطه ای تفاوتی با مرگ ندارد بنابراین ماندگاری با دوپینگ دیگران کمکی به آنها نخواهد کرد و چند صباحی دیگر همچون دستمال آلوده دور ریخته خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16543

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»