• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نعش متعفن منافقین/کارنامه سیاه فرقه رجوی در دشمنی با مردم ایران فراموش نخواهد شد

  • کد خبر : 16505
  • 08 آگوست 2018 - 11:58

منافقین در سخت ترین شرایط بزرگترین خیانت ها را داشته اند، به گونه ای که هیچ یک از مردم خباثت ها و آدمکشی های آنان را فراموش نخواهند کرد و امروز نیز همنوا با دشمنان ملت، آتش بیار معرکه فشار و تهدید علیه ایران اسلامی شده اند.

به گزارش فراق، برای مردم ایران که در طول ۴۰ سال گذشته همواره با بصیرت و آگاهی گام های دشمنان برای ضربه به کشور را شناخته و مقابل آن ایستادگی کرده اند، هویت تروریست های منافقین ناآشنا نیست و نسبت به اهداف و آرمان های آنان که تامین کننده منافع صهیونیست ها شناخت کامل دارند.

۱۷ هزار شهید ثمره خباثت های منافقین کوردل هستند که این جنایت ها هرگز از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد و کارنامه سیاه آنان در دشمنی با مردم هیچگونه فراموش نخواهد شد. در ۴۰ سال گذشته و در مقاطع مختلف که ملت ایران دشوارترین شرایط را سپری می کردند، منافقین نمک بر زخم های این مردم می پاشیدند و به عنوان عوامل دشمن بزرگترین خیانت ها را در حق ملت ایران روا داشتند، به شهادت رساندن مسئولان خدمتگزار مردم در نظام نوپای اسلامی، کشتن مردم در کوی و برزن و انتقال اطلاعات محرمانه کشور به سرویس های جاسوسی بیگانه تنها بخشی از این اقدامات است.

منافقین که پس از انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای خود برای رسیدن به قدرت را بر باد رفته دیدند، بنای انتقام جویی را بنیان نهاده و پای در مسیر دشمنی با ملت ایران گذاشتند و تا امروز نیز از هیچ دشمنی دریغ نکرده اند. این روزها نفسی برای این فرقه تروریستی و منفور ملت ایران باقی نمانده و دست و پا زدن هایشان برای تجدید حیات زیرسایه شیطان بزرگ به نتیجه نخواهد رسید.

این روزها شاهد لفاظی و تهدیدات ترامپ رییس جمهوری آمریکا هستیم که تلاش می کند آزموده های اسلاف خود را بار دیگر بیازماید و در این بین منافقین نیز گمان کرده اند فرصتی برای احیاء نعش متعفن خود یافته اند اما این حرکات نشان می دهد که آنها ملت ایران را به درستی نشناخته اند و نسبت به انسجام، ایستادگی و غیرتمندی آشنایی کامل ندارند.
این فرقه تروریستی در تلاشی بی ثمر قصد ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور را دارد تا یکپارچگی موجود در کشور را مورد خدشه قرار دهد، اما ظاهرا حافظه تاریخی آنان پاک شده که فراموش کرده اند مردم ایران در دام شیاطین بزرگ و کوچک گرفتار نمی شوند و با آگاهی و عزم راسخ مشکلات را از پیش پای خود برداشته و به سمت فتح قله ها حرکت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16505

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی