• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی برای تظاهر به جوان بودن، فرزندان اعضا را مغزشویی کرده است

  • کد خبر : 16313
  • 01 آگوست 2018 - 10:54

در حال عوض کردن کانال های ماهواره بودم که روی کانال منافقین، یعنی «سیمای آزادی» آمد. خیلی جالب بود! اکثر مجری های این کانال به غیر از چند تا از قدیمی ها مثل مسعود فرشچی بقیه از بچه هایی انتخاب شده بودند که در دوران جنگ اول امریکا با عراق زیر ده سال داشتند و همگی به اروپا و آمریکا فرستاده شدند که هم در دست و پا نباشند و هم اینکه والدینشان بتوانند با خیال راحت تر به کارهایشان برسند.

چند سال بعد وقتی  این بچه ها به سن ۱۶ – ۱۷ سال رسیده بودند، فرقه برنامه ای ترتیب داد و به بچه ها که در خارج از کشور مشغول درس خواندن و زندگی شان بودند گفت: برای مدتی به عراق بروید و دیداری با خانواده تان داشته باشید و مجددا به اروپا و آمریکا بازگردانده خواهید شد و آمدن همان و گیر افتادن در عراق همان!

قطعا اکثر اعضای قدیمی به خوبی خاطرشان هست که برای این بچه ها که واقعا بچه هم بودند نشست پشت نشست می گذاشتند و از ضرورت مبارزه می گفتند و اینکه باید اول ایران آزاد شود بعد شما درس بخوانید و از این قبیل داستانها و خلاصه به هیچ کدامشان اجازه برگشت ندادند. حتی این افراد آنقدر بچه و کم سن و سال بودند که برایشان مقر جداگانه ای ترتیب داده بودند. چون با توجه به جمیع مسائل نمی شد آنها را وارد یگانها و مقراتی کرد که نیروهای سن وسال دار هم بودند.

امروز دیدم این بچه ها آنچنان سر و زبان باز کردند و مثلا از خاطرات  ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ حرف می زنند، از یک طرف خنده ام گرفته بود و از طرفی دیگر به شستشوی مغزی درون فرقه بیشتر پی بردم. آنقدر برای این بچه ها که سال ۱۳۶۰ اصلا به دنیا نیامده بودند از این داستانها تعریف کردند و آنها را مجبور کردند که این داستانها را تکرار کنند، که آنها باورش شده که در بطن آن داستانها و بگیر و ببندها بوده اند. بعد یکی از همین بچه ها بود که یک ژست و فیگورهایی هم می گرفت که پیش خودم گفتم نگاه زبان بسته چه جنگولک بازیهایی در میآره که شب تو نشست یقه اش رو نگیرن که چرا خوب اجرا نکردی و حتما درگیر بودی و ….

یک زمانی در قرارگاه اشرف مرا صدا زدند که بیا چون به ۳۰ خرداد نزدیک می شویم با تو مصاحبه کنیم . گفتم بابا من ۳۰ خرداد اصلا چیزی یادم نیست و چی باید بگم! گفتند مهم نیست خودمون بهت می گیم چی باید بگی. خلاصه متنی داده شد و من حفظ کردم و همانها را گفتم و مصاحبه اگر اشتباه نکنم پخش هم شد. حالا داستان این بچه هاست که مجبورند طبق خواسته سازمان عمل کنند و حرفی هم نباید باشد و این از دمکراسی خیانت شده منافقین است.

فرقه به خاطر اینکه در ظاهر خودش را جوان نشان دهد، مجبور است که در برنامه هایش از این بچه های جوانتر استفاده کند. چه از پسران وچه دختران.  اما متاسفانه بدلیل ساختار فرقه ای بودنش، هیچ نوآوری حتی در گویش مجریان هم ندارند و آنها چه پیر و چه جوان، با یک ادبیات و یک سری کلمات تکراری و خسته کننده مطالبشان را بیان می کنند.

نوشته مراد

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16313

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی