• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رجوی در صحنه سیاسی گاو پیشانی سفید شده است / پست فطرت ِ وطن فروش / ننگ بر این نا آدم

  • کد خبر : 16099
  • 24 جولای 2018 - 19:47

این بار سخن از سازمان اطلاعاتی موساد است. سازمانی که به همکاری با فرقه تروریستی رجوی اعتراف کرده است. دیگر این چیزی نیست که فرقه به کسی بخواهد بگوید مزدور و خائن این را که یک سازمان اطلاعاتی می گوید.
کسی که خودش را حامی مردم می داند و به اسم آزادی تشکیلات درست کرده و افراد را به بردگی کشیده الان مشخص شده است که به دنبال نابودی ایران و ایرانی است .

چقدر بزدلانه دل سوزی برای کودکان سوری، فلسطینی و یمنی می کند ولی برای بچه های ایران فقط مرگ می خواهد. ای ننگ بر این نا آدم ، ۳۰ سال است که مستمر از همه طرف گفته می شود این تشکیلات فقط یک لانه جاسوسی و وطن فروشی است ولی هر بار پست فطرتان با مارک های مختلف انکار می کردند .
هیچ رهبر مخالفی در جهان نیست که بین منافع خود و کشورش حتی اگر به نفعش هم نباشد منافع خودش را انتخاب کند، به دلیل اینکه کشورش است ولی به رجوی که میرسد از آنجا که خود هیچ غیرت و شرفی ندارد برایش مهم نیست که کشورش کامل هم از بین برود. برای او مهم نیست تمام مردم هم نابود شوند به دلیل اینکه از روز اول خودش را انتخاب کرده پول و ثروت کورش کرده است.

شک نکنید رجوی در این زمینه از عربستان، آمریکا و موساد که الان مشخص شده پول می گیرد و در صحنه سیاسی گاو پیشانی سفید شده است.
الان خوب می توانید ماهیت کثیف و خائنانه این مردک رذل و پست‌فطرت را ببینید. حالا باید از رجوی پرسید که آیا با وطن فروشی و دادن اطلاعات به این کشور و آن کشور و گرفتن پول و حمایت می خواهی در آینده به قدرت برسی ؟ هیهات.
کسی که پدر را از فرزند جدا می کند و به پدر می گوید الدنگ، فرزند را از مادر به اسم مبارزه می گیرد اما مادر را به خود محرم می کند و همینطور زن را از مرد جدا و حکم می کند که دیگر آن مرد حق نگاه کردن به زنش را ندارد انسان نیست.
رجوی صدها خانواده را از هم پاشاند و از بین برد، فرزندانشان را آواره دیار غربت کرد و نگذاشت بچه‌ها با اولیایشان باشند. او کسی است که اسم خودش را هم گذاشته رهبر البته شاید هم درست باشد، چون اطلاعات را بین کشورهای مختلفی رهبری می کند تا مردم بیگناه را بکشد و یا در تنگنا، فقر و بدبختی قرار دهد.
اما نکته آخر اینکه وطن فروشی و خیانت به وطن چیزی نیست که کسی بتواند از آن بگذرد و یادش برود این موارد حتی اگر ما هم نباشیم در نسل بعد ادامه پیدا خواهد کرد و جزای هرکسی را خواهند داد، شک نکنید .

یادداشت از احمد دارابی
انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16099