• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ملاقات ممنوع! / تلاش های مصطفی محمدی و همسرش برای دیدار با دخترشان سران فرقه را به وحشت انداخت

  • کد خبر : 16068
  • 24 جولای 2018 - 9:13

پدر عزیزم تو تمام بودنت را به پای من ریختی. هر روز، هر لحظه، هر آن هستی ات را فدای من کردی اما متاسفانه ثمره عمرت در دستان پلید و شیطانی سران فرقه اسیر شد.
امروز دلم از نامهربانیهای روزگار خیلی گرفت. به راستی که پدر و مادر تمام هستی و عمر خود را فدای ما کردند. این را می شود در چشمان تر پدر و مادری که سالهاست دنبال ساعتی، دقیقه ای، حتی لحظه ای دیدار با دخترشان سمیه که در سیاه چال های رجوی اسیر می باشد دید. در گرمای ۵۰ درجه عراق و گرد و خاک آن، در آماج فحش و افتراء، در مقابل سنگباران، تهمت ها و تهدیدهای سران فرقه دید.
پدری که لحظه ای از آرزوی دیدار سمیه کوتاه نیامد اما این دیو بدنهاد دخترش را به بند کشید و حتی فرصت لحظه ای دیدار پدر و مادرش را از وی گرفته است.

این رجوی خائن چقدر باید پست و ضدبشر باشد که پدر یا مادری را از دیدار عشقشان که فرزندشان باشد محروم کند. راستی تو که این همه صحبت از آزادی و دمکراسی می کنی چرا از دیدار یک پدر و مادر پیر این همه می ترسی و مانع تراشی می کنی؟ اگر واقعا اصل بر انتخاب آزادانه هست و آزادی پس چرا «سمیه» را نمی گذارید خودش انتخاب کند که آیا می خواهد پدر و مادرش را ببیند یا نه؟ چرا مانع دیدار یک خانواده که بیش از ده سال است همدیگر را ندیده اند ، شدید؟
به خدا در بدترین زندان های دنیا هم از حق ملاقات محروم نبودند. شماها که فریاد آزادیتان گوش فلک را کر کرده ببینید با حداقل آزادی چکار می کنید؟ ای لعنت خدا بر شما و عقیدتان. تف بر شما و آنچه که اعتقاد دارید .
وقتی پدر و مادر سمیه را در آلبانی دیدم که با چه عشق و علاقه ای دنبال دیدار دخترشان هستند ناخداگاه اشک در چشمانم حلقه زد . به یاد پدر و مادر خودم افتادم که به عشق دیدن من بیش از پنج بار به عراق آمده بودند اما به جای دیدار فرزند از طرف اعضای فرقه سنگ باران و فحش و ناسزا نصیبشان شد و به من که فرزندشان باشم حتی خبر آمدن پدر و مادرم را ندادند.
واقعا دنیا نفهمید که سران فرقه چه بر سر خانواده های ما آورد. اما تلاش های مصطفی محمدی و همسرش برای دیدار دخترشان سران فرقه را به وحشت انداخت. آنها در هتلی و در بین جداشده ها حتی دنبال خاطره ای و ردی از دخترشان بودند. سران فرقه با تحریک عناصر اجیر شده آنها را تهدید به ترک هتل کردند و گفتند که اگر هتل را ترک نکند از او شکایت می کنند که برای برای جاسوسی آمده است و او را دستگیر می کنند.
وقتی با مقاومت مصطفی محمدی مواجه شدند تعدای از عناصر اجیر شده فرقه او را تهدید به مرگ کردند. این است دمکراسی و آزادی که رجوی به آن معتقداست.منع دیدار دختر با پدر و مادر، نه فقط پدر و مادر بلکه در فرقه همه نوع ملاقات ممنوع می باشند. خدایا این لکه و سرطان را از صفحه تاریخ پاک کن.

نوشته پیام رستمی
نجات یافته از فرقه رجوی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16068