• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خیانتِ فرقه رجوی این بار در همدستی با اسرائیل

  • کد خبر : 16039
  • 23 جولای 2018 - 10:32

خیانتهایی که فرقه رجوی سر اعضای خود آورده شاید عیبی بر آن نباشد چون انتخاب اشتباه ما بود ولی بعضی از خیانتها در تاریخ ثبت خواهد شد.
نمونه بارز این خیانت ها تحریمهایی بود که سال ها مردم ایران را زیر فشارها قرار داد. چه بسا در این تحریمها خانواده هایی دچار مشکلات شدید شدند و مملکتی از کشورهای دیگر عقب افتاد، یا خیانتهایی که در جنگ شد و اطلاعاتی که این فرقه به صدام ملعون داد تا جوانهای زیادی در این مسیر جان خود را از دست دادند.

این خیانتها هنوز در ذهن مردم ایران از یاد نرفته بود که جدیدا خبرهایی منتشر شده از مقامات بلند پایه اسرائیل که فرقه رجوی خائن، اطلاعات بسیاری را در زمینه های مختلف به اسرائیل داده و از این طریق هم پولی دریافت کرده است.
فرقه دست به دامن اسرائیل شده که شاید آنها بتواند به ایران حمله کرده و دولت فخیمه مریم قجر به ایران برسد.
فرقه ای که هم از دولت صدام کمک مالی می گرفت، هم عربستان و آمریکا الان هم دست در دست اسرائیل داده است.
برای ما این سوال پیش می آید که این مریم قجر چگونه با محمود عباس رئیس دولت فلسطین دیدار می کند و از آن حمایت می کند ولی پشت پرده کار دگر می کند؟
به گفته مسعود رجوی ملعون رهبر فرقه که همیشه در نشست ها اعلام می کرد برای آزادی حتی دامن هم بپوشید، ولی در تاریخ ثبت نشده که این دامن برای آزادی است نه خیانت و زجر دادن مردم.
من فقط می خواستم که خلاصه بعد از شنیدن این خیانت بزرگ که فرقه فکر این را نمی کرد که لو برود برای پوشاندن آن چه جوابی دارد؟
ما که در این مناسبات کثیف بودیم از این موضوعات زیاد دیده بودیم ولی نه به این اندازه، حال تنها جواب به این فرقه این است که مردم ایران شناخت کافی از کثافت کاریها و پشت پرده های این فرقه دارند و نیازی نیست که حتی سازمان جاسوسی اسرائیل بخواهد آن را علنی کند.
این فرقه نه تنها به مردم ایران بلکه به تمام جهانیان که نسبت به مردم مظلوم فلسطین تعصب داشتند هم خیانت کرد.
محمود عباس هم شاید به خودش تکانی بدهد که چرا با این اعجوزه مریم قجر ملاقات کرد. حتی من این را شخصا می گویم که خود محمود عباس هم به مردم خودش خیانت کرد چون با کسی ملاقات کرد که دشمن شماره یک خودش و ملتش است.
تاریخ این را نشان داده که هر خیانتی کنی مشخص می شود و من که زمانی در این فرقه بودم و جوانیم را از من گرفتند به مریم قجر و آن رهبر ملعون مسعود می گویم روزی را می بینم که جواب این خیانتها را باید بدهید. مردم ایران تشنه به خون تو و آن عجوزه پیر هستند. آن روز دیر نیست.
زینال شهیدی
تیرانا – آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16039

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی