• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیوند موساد و منافقین / فرقه رجوی فقط با وطن فروشی برای خود اعتبار می‌خرد

  • کد خبر : 16037
  • 23 جولای 2018 - 10:21

کشف روابط میان فرقه تروریستی رجوی و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی چندان سخت نیست. سال‌هاست که این دو به‌عنوان یک مجموعه مشترک علیه ایران وارد عمل شده و دسیسه‌های ضدایرانی خود را به‌طور هماهنگ پیش برده‌اند.

با این وجود منافقین به‌عنوان گروهکی که داعیه دفاع از خلق را دارد (!)، تا به حال سعی داشته از خود چهره‌ای مستقل ارائه دهد. این تلاش‌ها البته از همان سال‌هایی که این فرقه به صدام پناهنده شد و در کمپ اشرف تحت حمایت کشورهای بیگانه قرار گرفت، بی‌نتیجه ماند؛ با این وجود برخی حامیان این گروهک همچنان تلاش دارند تا از تروریست‌های منافق، چهره‌ای ارائه دهند که به‌دور از وابستگی بیرونی، تلاش‌های صلح‌آمیز برای اثرگذاری بر تحولات ایران دارد!

با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد که همه این تبلیغات و ادعاها را یکسره باطل کرد. براساس خبری که رسانه‌های غربی گزارش کردند، سازمان موساد در جریان طرح اخیر سازمان منافقین در شکل‌دهی به شایعه انفجار در نشست سالانه این سازمان در پاریس، نقش اصلی را ایفا می‌کرده است.

طرح منافقین برای اثرگذاری بر سفر رئیس‌جمهور کشورمان به دو کشور اروپایی با طرح ادعای تلاش ایران برای انفجار در نشست منافقین در پاریس که منتهی به بازداشت یکی از دیپلمات‌های کشورمان شد، یک طرح ناشیانه بر تخریب روابط ایران و اروپا بود که با شکست روبرو شد.

دستگاه دیپلماسی ایران پس از موج‌آفرینی برخی رسانه‌های غربی، فاش کرد که ادعای حمل سلاح از سوی دو ایرانی، در واقع مرتبط با دو عضو سازمان تروریستی منافقین است که روشن می‌کند طرح موضوع انفجار در نشست این سازمان، ساخته و پرداخته فرقه رجوی بوده است.

حالا روشن شده که نقش اول سناریوی ضدایرانی اخیر را موساد برعهده داشته است. موساد که خود نماد رهبری جریان تروریسم دولتی در جهان است، نگران نزدیکی مناسبات ایران و اروپا بوده و می‌کوشد پس از خروج ترامپ از برجام، با انواع حاشیه‌سازی‌ها و برچسب‌زنی‌ها، اروپا را نیز از ایران دور کند.

بنابراین در جریان اتهام‌زنی اخیر نیز بار دیگر موساد و منافقین به‌طور هماهنگ با یکدیگر طرحی را اجرا کردند که البته با هوشمندی مقامات کشورمان و نیز با تیزبینی برخی کشورهای اروپایی، عقیم ماند.

افشای روابط منافقین و موساد، یک‌بار دیگر نشان داد که منافقین تا چه اندازه وابسته به سرویس‌های امنیتی بیگانه بوده و هیچ استقلال ‌عملی از خود ندارد. تروریست‌های منافق که از هر فرصتی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کرده و با وطن فروشی برای خود اعتباری می‌خرند، عملا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند تا به کمک این رژیم فعالیت‌های مخرب خود علیه مردم ایران را توسعه دهند.

با توجه به سابقه ضدانسانی سازمان موساد و پیشینه رژیم صهیونیستی در کمک به تروریست‌ها، باید افشای روابط موساد و منافقین را پایانی بر همه ادعاهای استقلال منافقین ارزیابی کرد. این روابط باید از سوی دولت‌های اروپایی هم به‌عنوان یک سوژه مهم مورد بررسی قرار گرفته و این دولت‌ها نگذارند گروهی که به‌طور رسمی ذیل فعالیت‌های تروریستی موساد دست به عملیات می‌زند، آزادانه در خاک آنها نقشه‌هایی سیاسی – امنیتی را به اجرا گذارد.

یادداشت از دکتر مصطفی انتظاری هروی

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16037

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی