• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اعتراض هنرمندان به رجوی، مرهمی بر دردهای خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی / خانواده های اسیران و اعضای جداشده به مثابه اصلی ترین قربانیان، دست تمامی هنرمندان، ورزشکاران و دیگرآحاد ملت ایران را به گرمی می فشارند

  • کد خبر : 16015
  • 22 جولای 2018 - 12:40

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش واکنش تندی به فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی و نشست اخیر ضدایرانی منافقین در آغوش غربی‌ها، نشان داد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر فراق، ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که ۱۲ هزار نفر از آنان مربوط به شهدایی است که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند. همه دنیا این وقاحت و گستاخی را می‌دانند. چرا که همیشه به دامن کشورهای خارجی و دشمنان پناه برده‌اند و اکنون نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا مشغول به فعالیت‌های وقیحانه و گستاخانه ضدبشری خودشان هستند.

البته بسیاری از ملت‌ها حضور این کوردلان و گستاخان زمانه را برنتابیده‌اند و بارها خواستار اخراج منافقین شده‌اند. هنرمندان و فرهیختگان ایرانی بارها این فعالیت‌ها و مواضع کوردلانه را محکوم کردند؛ مخصوصاً پس از نشست اخیر منافقین که اوج انسجام و بازیگری در میدان دشمنی بشری را نشان دادند.

کتایون ریاحی بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون نسبت به این فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی در صفحه اینستاگرام خودش واکنش نشان داد و نوشت: «خائن حنایت دیگر رنگ ندارد! خدا را شاکرم که حافظه تاریخی هموطنانم در این مورد بسیار خوب کار می‌کند، حنای مریم خائنی که هفده هزار نفر از هموطنانش را شهید کرد در نزد ایرانیان دلیر رنگی ندارد. خداوند همه را به راه راست هدایت کند.»

به نوشته انجمن نجات مرکز خوزستان، این موضع گیری خانم ریاحی که عمق احساسات ملی و وطن پرستانه ایشان را وهمچنین مرزبندی قاطع درمقابل یکی از مهیب ترین فرقه های تروریستی تاریخ معاصرایران را به عرصه ظهور می رساند به نوعی مرهمی بر زخم های سالیان خانواده های اعضا این سازمان هم می گذارد.

خانواده هایی که طی سالیان طولانی از دیدن و یا حتی شنیدن صدای عزیزان خود محروم بوده و هستند. صدای اعتراض خانم ریاحی درحقیقت انعکاس فریادهای دردالود و در گلو خفه شده این عزیزان که درعرصه نهادهای حقوق بشر جهانی از فراموش شدگان هستند هم می باشد و براستی از هنرمندان که زندگیشان را وقف هنر این سرزمین و مردم آن کرده اند بجز این انتظار نمی رفت.

سالیان خانواده هایی که تنها درمقابل این خائن به آب وخاک سرزمین پدری وآزادی فرزندانشان ایستاده اند. حال وقت آن رسیده است که باتشکیل یک کمپین ملی و با حضور گسترده هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان وتمامی فعالین عرصه اجتماعی و فضای مجازی واقشار مردم ودراتحاد عمل باخانواده های اسیران و قربانیان این فرقه با نه بزرگ به این فرقه ضدانسانی و ملی آنها را بیش از گذشته در نزد افکارعمومی جهانیان بی حیثیت و بی آبرو سازیم و به جهانیان اعلام کنیم که مریم رجوی هیچ یک از آحاد ملت ایران را نمایندگی نمی کند.

در این راستا ورود تمامی اعضای جداشده از این فرقه می تواند به این کمپین کمک به سزایی بنماید. باید قاطعانه سران آزادی کش این فرقه را در انظار جهانیان افشا نمود.

خانواده های اسیران واعضای جداشده به مثابه اصلی ترین قربانیان آن دست تمامی هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و دیگر آحاد ملت ایران را دراین راستا به گرمی می فشارند. پیش به سوی تشکیل کمپین نه به فرقه مجاهدین خلق درعرصه اجتماعی ایران.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16015