• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اعضای اسیر در فرقه رجوی، پرنده هایی که وحشت پرواز دارند

  • کد خبر : 15970
  • 21 جولای 2018 - 9:27

اعضای جداشده از فرقه رجوی در اعتراض به سیاست های فرقه گرایانه ، خشونت طلبانه و نقض حقوق بشر در فرقه و همچنین اعتراض به ادامه خیانت و مزدوری رهبری فرقه برای جنگ طلبان در میدان شتله پاریس گرد هم آمدند و در مورد ماهیت فرقه رجوی به روشنگری پرداختند.

به گزارش فراق، در حاشیه این آکسیون اعتراضی که به دعوت انجمن یاران روز ۳۰ جولای ۲۰۱۸ برابر با ۹ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد اعضای سابق فرقه گفت وگویی با آقای مصطفی محمدی ، پدر سمیه محمدی ، اسیر در فرقه مجاهدین در آلبانی صورت گرفت.

مصطفی محمدی گفت:سال هاست که من و مادر سمیه ( محمدی ) در هر آکسیون اعتراضی ، اینجا ، اوورسورواز، عراق ، مقابل دیوار اشرف ، لیبرتی برای نجات فرزندانمان شرکت می کنیم.
وی افزود: شرایط آنها هم در آلبانی به این ترتیب است که فرقه تروریستی رجوی به هیچ وجه راضی نیست و نمی خواهد بگذارد که یک نفر هم از این فرقه جدا شود . من با خیلی از بچه هایی که جدیدا هم از فرقه در آلبانی جدا شدند صحبت کردند ، افراد در درون فرقه ترس و وحشت دارند. حتما شنیدید
محمدی ادامه داد: مثلا آقای مالک شراعی که او را در رودخانه ای کشتند. این ذهنیت هست که هر کس منتقد باشد و بخواهد برود بیرون همین بلا سرش می اید و مثل مالک شراعی خواهد شد و این ترس و وحشت در درون و وجود این افراد لانه کرده است .
او گفت: افراد تا چهل سال در اشرف و عراق با این ترس و وحشت زندگی کرده اند و در این فرقه بر اثر مغزشویی برای آنها عادت شده است و تصور می کنند چیزی جز این نیست .
محمدی در پایان گفت: اعضای اسیر در فرقه مثل پرنده هایی هستند که سال ها در قفس بوده و وقتی هم درب قفس را باز می کنی هنوز وحشت دارد بیرون بیاید.

انتهای پیام / سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15970