• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

گفت و گو با حسین مملوکی برادر یکی از اعضای اسیر در فرقه رجوی: رجوی دشمن خانواده است / اگر فرقه اجازه دهد برادرم تماسی با من بگیرد طولی نمی کشد از آنها جدا می شود

  • کد خبر : 15949
  • 19 جولای 2018 - 11:43

برادر یکی از اعضای اسیر در فرقه رجوی گفت: نزدیک به ۳۰ سال است برادرم جعفر با ما تماس نگرفته است .

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، انجمن نجات مرکز اراک گفت و گویی با حسین مملوکی، برادر جعفر مملوکی، یکی از اعضای اسیر در فرقه رجوی داشته است که در زیر می خوانید:

– آقای مملوکی جعفر چگونه به فرقه رجوی پیوست ؟
جعفر سیاسی نبود برای ادامه تحصیل به کشور هند رفت و در هند مشغول تحصیل شد. زمانی که در هند بود با ما در ارتباط بود. نامه برای ما ارسال می کرد و با ما تماس تلفنی داشت و هر موقع زمان آزاد داشت به ایران سفر می کرد. آخرین باری که او را دیدم سال ۶۷ بود. مدت زمان طولانی گذشت و از جعفر خبری نشد. نه نامه می داد و نه تماس تلفنی، ما نگران جعفر شده بودیم که چه اتفاقی برای جعفر افتاده؟ از ارگانهای دولتی ایران پیگیر کار جعفر شدیم. قرار شد به ما جواب دهند ارگانهای مربوطه بعد از مدتی به ما جواب دادند جعفر تحصیل خود را رها کرده و به فرقه رجوی پیوسته است. خبر پیوستن جعفر به فرقه خیلی برای ما سنگین بود بخصوص برای پدر و مادرمان که الان در قید حیات نیستند .
– خدا آنها را رحمت کند، روحشان شاد

– توانستید کاری در رابطه با جعفر انجام دهید ؟
خیر . کاری نمی توانستیم انجام دهیم.

– آقای مملوکی جعفر چند سال است با شما تماس نداشته ؟
نزدیک به ۳۰ سال است جعفر با ما تماس نگرفته است .

– زمانی که فرقه رجوی در عراق بود شما به عراق سفر کردید ؟
متاسفانه خیر، مشکلی داشتم که نتوانستم به عراق سفر کنم ولی در جریان خبر ها بودم .

– آقای مملوکی با ارگانهای حقوق بشری نامه نگاری کردید ؟
بله !

– به نظر شما جعفر آگاهانه به فرقه رجوی پیوست یا او را فریب دادند ؟
من شک ندارم که او را فریب دادند. روی او کار کردند مغزش را شستشو دادند و او را به عراق منتقل کردند .

– آقای مملوکی حرف شما درست است من با برادر شما چند سال در یک مقر با هم بودیم در مخابرات سازماندهی شده بود اوضاع خوبی به لحاظ تشکیلاتی نداشت و در تمام زمینه ها در فرقه غیر فعال بود و از طرفی مریض حال بود . ( برگردیم به بحث خودمان )
– آقای مملوکی خبر دارید که فرقه رجوی برادر شما و مابقی اسیران را به بیرون از آلبانی منتقل کرده ؟
بله ، خبرها را می خوانم، واقعا فرقه رجوی از جان برادرم و مابقی اسیران چی می خواهد ؟ چرا اجازه نمی دهد دنبال زندگی خود بروند؟ رجوی و سرانش شکست خوردند و از طرفی مردم ایران از آنها متنفرند. آنها در ایران جایگاهی در بین مردم ندارند. رجوی و سرانش دشمن مردم ایران هستند. مردم ایران دشمنان خود را تحمل نمی کنند .

– چرا رجوی اجازه نمی دهد برادر شما با شما ارتباط تلفنی بگیرد ؟
رجوی دشمن خانواده است اگر اجازه دهد برادرم تماسی با من بگیرد مطمئن باشید برادر من طولی نمی کشد از فرقه جدا می شود و به دنبال زندگی آزاد خودش می رود .

– حرف ناگفته ای دارید بزنید ؟
من فقط اگر برادرم جعفر حرفهای مرا می خواند به آن می گویم هر چه زودتر فکری به حال خودت بکن، در هند درس می خواندی. با من و خانواده ات در ارتباط بودی این چه بلایی بود بر سرت آوردی. یک نگاهی به خودت بکن برای هیچ و پوچ خودت را از بین بردی. هنوز هم دیر نشده کافیست تصمیم بگیری و خودت را نجات دهی، من و خانواده همیشه به یاد شما هستیم امیدوارم در آینده نزدیک شما را در آغوش بگیرم .
برادرت حسین مملوکی

– با تشکر از شما آقای مملوکی وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید .
من از شما به خاطر زحماتتان تشکر می کنم .

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15949