• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آخرین اخبار از وضعیت اعضای اسیر در آلبانی: حربه های کثیفی که فقط فرقه سرکوبگر رجوی انجام می دهد

  • کد خبر : 15917
  • 16 جولای 2018 - 11:51

می خواستم به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی که هم اکنون در آلبانی هستم وضعیت نفراتی که الان در بند اسارتگاه در اشرف ۳ هستند را مختصری شرح دهم تا عزیزان از وضعیت بغرنج در این اسارتگاه با خبر باشند.
خیلی از شما عزیزان الان در ذهنتان سوالاتی مطرح می باشد که چرا مدتی است که از جدا شدنها خبری نیست ومثل گذشته افراد خودشان را از این اسارتگاه نجات نمی دهند. شما عزیزان حق دارید که این سوال به ذهنتان خطور کند. باید گفت دلایلی است که نفرات جرات آمدن به بیرون را ندارنند.

من خودم به عنوان یک نفری که سالها دربند این فرقه مخوف بودم برای شما شرح می دهم. اول به خاطر اینکه نفرات قبلا در داخل شهر بودند و رفت وآمد برای آنها راحت بود وآنها هر موقع که می خواستند فرار را بر قرار ترجیح می دادنند ولی بعد از اینکه آنها را به مکانی به بیرون از شهر بردند آمدنشان به بیرون هزار بار سخت تر شده است. دومین علتش این است که تعداد زیادی که شاید به صدها نفر برسند درخواست رفتن را داده اند ولی فرقه به هرشیوه کثیفی که فقط در دنیای آزاد امروز معنا ندارد از خروج آنها جلوگیری می کند.
فرقه کسانی را هم که اصرار فراوانی می کنند به قدری در قرنطینه نگه می دارد که نفر خسته شده و از کرده خود پشیمان بشود.
حربه های کثیفی که فقط در دنیای امروزی ازاین فرقه برمی آید، چون افراد راه فرار هم دیگر ندارند، چون اشرف ۳ با حصارها وسیم خاردارهای فراوان ونگهبان ها ی فراوان فرار افراد را غیر ممکن کرده است و دیگر حربه هایی که نفرات جرات بیان ندارند.
ما هر چقدر که به آنها می گوئیم این دروغ های فرقه را باور نکنید ولی متاسفانه باز آنها حرف ما را باور نمی کنند. در کل مغزشویی که فرقه با نفرات خود انجام می دهد قابل وصف نیست. آخرین حربه هم که شاید خیلی از شما از آن خبر دارید کشتن مالک شراعی بود و حتی در داخل فرقه نفرات به ما گفته اند که کشته شدن مالک کار خود فرقه بود.
همین کشتن مالک خودش رعب و وحشتی در نفرات ایجاد کرد که نفرات از ترس اینکه این بلا سرشان در نیاید ماندن در این قرارگاه واسارتگاه مخوف را به رفتن ترجیح دادند.
مردم ایران این کارهای فرقه را فراموش نخواهند کرد و این لکه ننگین که بر پیشانی رجوی است باعث خواهد شد که خود نفرات که در داخل فرقه هستند تکلیف این فرقه را روشن کنند.

زینال شهیدی
نجات یافته ازفرقه رجوی
تیرانا – آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15917

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی