• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خیانتی جدید علیه دستگاه دیپلماسی ایران از سوی فرقه رجوی: بمبگذاری آدم های منافقین در فضای مجازی!

  • کد خبر : 15805
  • 08 جولای 2018 - 9:42

درست در روزهایی که رئیس جمهور ایران به همراه تیم دیپلماسی خودش به اروپا سفر کرده بود و مشغول رایزنی با دولتمردان اروپایی در خصوص برجام بودند، دار و دسته رجوی با یک فیل هواکردن جدید قصد داشتند که یک سناریو زشت و ضد ایرانی دیگر به راه بیندازند و اخبار را به این سمت سوق دهند که دیپلمات ایرانی به همراه یک زن و شوهر تبعه بلژیک که درخصوص بمب گذاری در خیمه شب بازی آنها دستگیر شده اند، تروریست و از عوامل ایران می باشند.

هر فردی خوب می داند که اگر ایران بخواهد علیه این فرقه حرکتی انجام دهد، اولا که فاز این جور کارها دیگر گذشته است، دوما در اروپا جای اینکارها نیست و سوما درست در زمانی که دولتمردان ایرانی در اروپا مشغول کار سیاسی هستند به هیچ عنوان زمان مناسبی برای این کارها نیست و چهارما مگر قحطی آدم بوده که ایران از یک دیپلمات شناخته شده خودش برای اینکار استفاده کند و از خود ردی به جا بگذارد!

متاسفانه دار و دسته رجوی که از لحاظ عقل و شعور بسیار در تنگناه هستند فقط دوست دارند علیه مردم ایران و علیه منافع آنها حرکتی کنند و دیگر به اینکه چطور و با چه منطق و طرح و برنامه ای این کار را انجام دهند فکر نمی کنند.
از طرف دیگر زوج ظاهرا پناهنده بلژیک، کسانی بودند که بارها و بارها در میتینگ های منافقین شرکت کرده اند و با سران فرقه مثل ابریشم چی عکس های دونفره گرفته اند.

آخر کسی نیست به کسانی که درفرقه همچین ایده هایی می دهند که مشخصا در راس آن هم مریم هست بگوید لااقل کمی فکر کنید ببینید این آدم هایی که انتخاب کرده اید فردا گافی ازش بیرون نزند که بیشتر مایه آبروریزی برای خودتان شود ولی حیف که همانطور که گفته شد هیچ عقل و تدبیر در این فرقه یافت نمی شود.
خلاصه بلافاصله بعد از اینکه این خبر منتشر شد دستگاه دیپلماسی ایران موضعگیری کرد و گفت که آماده هست که برای روشن شدن اصل داستان با پلیس کشورهای بلژیک ، آلمان واتریش همکاری لازم را داشته باشد و با انتشار عکس های دو زن و مرد ایرانی با سران فرقه و شرکتشان در تمامی برنامه های منافقین مشخص شد این افراد آدم های فرقه بودند و در اساس هیچ طرح تروریستی در کار نبوده و اینکار صرفا برای خراب کردن نتیجه سفر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران برنامه ریزی شده بوده است.
واقعیت این است که از منافقینی که به طور کامل زیر پرچم آمریکا رفته اند و در برنامه هایشان رسما پشت سر مریم، پرچم آمریکا نصب می کنند نباید غیر از این هم انتظار داشت.

آنها باید خوب بدانند که اگر و بر فرض محال ترامپ و کل دنیا هم از آنها حمایت رسمی کنند، وقتی مردم ایران آنها را مزدور و خائن به وطن می دانند، هرگز در ایران و آینده ایران هیچ جایگاهی نداشته و نخواهند داشت.

یادداشت از الف عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15805

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی