• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

خانواده ها در مقابل پرونده قتل «مالک شراعی» سکوت نکنند / سران فرقه رجوی تمام تیم های وحشی خود را برای حذف فیزیکی افراد آماده کردند

  • کد خبر : 15754
  • 05 جولای 2018 - 10:24

سران فرقه رجوی تمام تیم های وحشی، شکنجه گر و قابل اعتماد خود را برای اذیت و حذف فیزیکی افراد ناراضی و معترض آماده نموده و به کار گرفته اند.
متاسفانه هشدار درباره این موضوع از طرف هیچ نهاد و ارگان بین المللی جدی گرفته نشد. این نادیده گرفتن ارگانهای بین المللی و دولت آلبانی زمینه ساز جنایتی هولناک گردید و باعث شد سران فرقه در این سکوت و بی تفاوتی نقشه های شوم خود را برای از بین بردن رد جنایتهای مرتکب شده عملی کنند.


برای چندمین بار خطاب به تمامی ارگانها و نهادهای دست اندرکار هشدار می دهم که اگر موضوع قتل مالک شراعی دنبال نشود و یا تحقیقاتی سطحی انجام و پرونده آن بسته شود ، این یعنی باز گذاشتن دست سران فرقه برای اجرای نقشه های بعدی برای حذف مخالفان.
چرا هیچ مقام و مسؤولی از دولت البانی یا نهادهای بین المللی هیچ اشاره ای به این موضوع نمی کنند. همه ما اعضای سابق و جدا شده از فرقه که به طرحها و تاکتیک های این فرقه جنایتکار برای حذف فیزکی مخالفان آشنایی داریم ، می دانیم که غرق شدن مالک شراعی که خودش نجات غریق بوده یک قتل عمد می باشد. ما که آشنایی کامل با توانمندیهای او مخصوصا در زمینه شنا کردن که زبان زد خاص و عام بود و برای بقیه کلاس شنا می گذاشت ، داریم .
این در تصور هیچ کدام از ما نمی گنجد که او غرق شده است. کسی که یکی را از غرق شدن نجات داده و آورده ساحل ، خودش غرق می شود؟ آن هم در حضور چهار نفر دیگر و جسدش زیر آب می ماند؟ و چندین غواص زبده آلبانیایی چند روز تلاش کردند اما نتوانستند جسد مقتول را پیدا کنند ، اصلا مگر جسد مرده زیر آب می ماند؟
لعنت بر شما جانیان آدمکش که به غیر از کشتن، ترور و خیانت چیز دیگری بلد نیستید. مطمئن باشید که پرونده مالک شراعی به این سادگی بسته نخواهد شد و شما باید تاوان کاری که کردید را پس بدهید.
ما برای احقاق حقوق پایمال شده خود و برای تحقیقات برای کشف علت قتل مالک شراعی از همه ارگانهای بین المللی و سازمانهای حقوق بشری و خانواده های اسیران دربند رجوی خائن می خواهیم که نسبت به این جنایت هولناک سکوت نکنند و با سکوتشان دستان شیطان را برای اجرای نقشه هایش باز نگذارند. تا دیر نشده باید جان بقیه اعضای معترض دربند تشکیلات فرقه رجوی را باید نجات داد.

یادداشت از پیام رستمی
نجات یافته از فرقه رجوی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15754