• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده داغدار «مالک شراعی» عزم خود را برای انتقام از رجوی جزم کرد / اعتراض شدید خانواده «شراعی» به مقام های بین المللی / چرا تمام جهان چشم به روی این همه خشونت در فرقه رجوی بسته است

  • کد خبر : 15600
  • 30 ژوئن 2018 - 13:04

خانواده داغدار «مالک شراعی» با ارسال نامه ای به اعضای جداشده از فرقه رجوی در آلبانی، و مقام های بین المللی عزم خود را برای انتقام از رجوی جزم کرد.

در این نامه ها که یک نسخه از تمام آنها در اختیار پایگاه خبری-تحلیلی فراق قرار گرفت آمده است:

ما خانواده داغدار و جگر سوخته مالک شراعی با دلی آکنده ازغم و اندوه در از دست دادن فرزندی دلسوز و مهربان، برادری غیور و پشتیبان، عزم مان را برای انتقام گرفتن از مریم و مسعود رجوی ملعون جزم کرده ایم.

در این راه سخت و مهم با اراده ای قویتر و دلی پر سوز و گدازتر از قبل انتقام خون مالک و مالکها را از این خون اشامها خواهیم گرفت.

روزی برای آزادی مالک هر کاری کردیم و هر مشقتی را به جان خریدیم، ولی این دیو صفتان راه آزادی که مالک چند قدمی با آن فاصله داشت را بر او بستند و با ظالمانه ترین شکل ممکن او را به قتل رساندند.

ولی ما خانواده مالک از پا نمی نشینیم تا سرنگونی  این شیطان صفتان که انشاالله بزودی رخ خواهد داد. ما در این راه  از شما آزادی خواهان مبارز، خواهران و برادران جدا شده در آلبانی که تا حالا با شاهکارهایتان حسابی پوز این گرگهای زمانه را به خاک مالیدید طلب یاری و کمک داریم تا بتوانیم هر چه زودتر این ملعونان تاریخ را رسوا و سرنگون زباله دان کرده و انتقام خون مالک و مالکها را ازشان بگیریم.

دست در دست هم می گذاریم و با خواریشان بر داغهای دل مادران و پدران، خواهران و برادرانی که خون عزیزانشان به نا حق ریخته شد تسکینی می شویم.

با تشکر و قدردانی

خانواده دل سوخته شراعی

همچنین در ادامه  نامه های خانواده شراعی به نهادها و سازمان های بین المللی منتشر می شود:

نامه زهرا شراعی به کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان آلبانی

با عرض سلام و احترام ، اینجانب زهرا شراعی خواهر داغ دیده و درد مند مالک شراعی اسیر فرقه رجوی  هستم. از آنجایی که برادر بنده مدت ۲۱ سال در این سازمان اسیر بوده و با تمام تلاشها و نامه نگاری های ما خانواده ها موفق به دیدار و یا حتی لحظه ای تماس تلفنی با عزیزانمون نشدیم متاسفانه اکنون اطلاع یافتیم که این فرقه خونخوار بار دیگر دست به جنایتی مخوف زده و باز خانواده ای را داغدار کرده و برادر عزیز و جگر گوشه ما را به قتل رسانده است.

فرقه وانمود و صحنه سازی کرده که مالک در دریاچه نزدیک محل اقامتشان غرق شده، از آنجایی که هر کس مالک را می شناسد حتی از جدا شدگان می دانند که مالک قواصی ماهر و غریق نجات بوده  پس غرق شدن وی در دریاچه امری محال و دور از واقعیت است.

پس به این باور می رسیم که چون مالک مخالف فرقه بوده و قصد جدایی را داشته آنها برای فاش نشدن اسرارشان به دست امثال مالک دست به اعمال خونخوارانه زده و اورا بی رحمانه به قتل رسانده اند که بیشتر از این دست خون آلودشان برای جهانیان رو نشود.

اکنون بنده از طرف خود و خانواده های اسرا مصرانه از شما درخواست رسیدگی به این امور را دارم و تقاضا دارم که به کمک شما برای ما محرز و مشخص شود که چه بلایی به سر برادر عزیز و فرزند دلبنمان آورده اند.

همچنین از شما تقاضای رسیدگی در تحویل جسد مالک به خانواده را دارم.

با تشکر و احترام

خانواده داغ دیده شراعی

نامه خانواده شراعی به ادی راما، نخست وزیر آلبانی

باسلام

از آنجایی که شما دولت آلبانی پذیرای پناهندگان فرقه رجوی هستید، بد نیست نظری بر عملکرد و چگونگی رفتار و برخورد این سازمان با افرادش باشید.

آیا تا به حال از آنها پرسیده اید، چرا افرادشان حق رفت و امد آزادانه را ندارند؟ آیا به جنایاتی که این فرقه به نام آزادی در کشور شما انجام می دهد واقف هستید؟

در واقع می بینید و می شنوید و خود را غافل نشان می دهید، یا واقعا غافلید از جنایات پشت پرده مریم خون خوار رجوی. از این جنایت کار بپرسید چرا خانواده حق دیدار یا صحبت کردن از پشت تلفن با فرزندش را ندارد؟ از مریم رجوی بپرسید چرا از روبرو شدن خانواده با افرادش واهمه دارد؟ مگر غیر از این است که می ترسد افرادش به عشق خانواده او را و جنایاتش را رها کنند، چرا مریم رجوی،افرادش را زندانی کرده و با آنها مثل برده رفتار می کند؟ شما نمی خواهید بدانید و رسیدگی کنید که چرا مریم رجوی افرادش که فرزندان دلبند ما هستند را مجبور به دروغ پردازی و فحاشی به خانواده می کند، بپرسید آری بپرسید از مریم و مسعود که چرا خانواده را مزدور نام نهادی و خود به نام دوست و برادر از زنان و دختران استفاده ابزاری کردی و زوجهای جوان را بر هم حرام کردی که خود از آنها استفاده کنی. آری بپرسید چرا و چگونه جوانان ما را به خاک و خون کشید و صدایی از کسی در نیامد؟

چرا صدای خانواده ها و جداشدگانی که گوش فلک را کر کرده به گوش شما نمی رسد، ما خانواده مالک شراعی یکی از هزاران اسیر و قربانی سازمان مجاهدین هستیم، مالک طی سالیان دراز عمر و جوانی خود را وقف این فرقه پلید کرده و از همه جنایاتشان چه در کشور عراق و چه در آلبانی اطلاع داشت و اکنون که از این همه جنایت دیدن و قتل عام دوستانش به ستوه آمده واز این فرقه بدنام برای رسیدن به آزادی و آزاد زیستن، اعلام جدایی کرده بود به طور مشکوکی به قتل رسیده و ناپدید شده است، ما خانواده مالک شراعی از شما به عنوان نخست وزیر کشورآلبانی که این جنایات در کشورشان رخ داده، مصرانه می خواهیم که به این پرونده و موضوع قتل مشکوک هر چه سریعتر رسیدگی نمایید و روشن شود چرا، به چه جرمی و چگونه مالک را کشته اند و وانمود کرده اند که در دریاچه غرق شده است.

آیا شما آقای ادی راما دریاچه را که در نزدیکی محل اقامت سازمان است را مشاهده کرده اید؟ آیا باورتان می شود جوانی که خود غواصی ماهر و نجات غریق بوده در این دریاچه که به برکه بیشتر شبیه است تا دریاچه غرق شود و بعد از گذشت بیشتر از یک هفته جسدش نا معلوم بماند؟

آیا این مزخرفات یاوه گویان رجوی می تواند قابل قبول باشد؟ بهتر است همه این سوالها را از مریم رجوی بخواهید که پاسخ گو باشد هر چه سریعتر، ما خانواده مالک خواهان رسیدگی و روشن شدن هر چه سریعتر این پرونده هستیم. ما تا روشن شدن ماجرا و تحویل گرفتن و بازگرداندن جسد فرزندمان ساکت نمی نشینیم .

با تشکر

خانواده خون خواه شراعی

نامه خانواده شراعی به سازمان حقوق بشر

اینجانب زهرا شراعی خواهر مالک شراعی یکی از هزاران اسیری که در فرقه رجوی گرفتارند، هستم.

برادر عزیز و دلبند من مدت ۲۱سال در این فرقه اسیر بود و ما ۲۱سال درغم و فراق دوری عزیزمان سوختیم.

تمامی اسیران و فرزندان دلبندمان در فرقه رجوی مورد بدترین شکنجه ها واعمال غیر انسانی این خونخواران قرار گرفته اند، چرا و چگونه تمام جهان و جهانیان چشم به روی این همه خشونت و خونخواری بسته است؟ چرا کسی صدای درمند و ضجه مادران و پدران، خواهران و برادران این دربندان را نمی شنود؟ یا اینکه پنبه در گوش خود کرده اند که مبادا صدای ضجه زدنهای خانواده های دردمندی که خواستار لحظه ای دیدار جگر گوشه اش  است گوششان را بیازارد و خواب شیر ینشان را برهم بزند.

شما را به خداوند بزگ قسم می دهم تا کی نمی خواهید ببینید و بشنوید؟ به خدا بس است دیگر؟ امروز من زهرا شراعی خواهر داغ دیده ای هستم  که برای ساعتی دیدار با برادر عزیزم و نور چشمم،ه رکاری که میتوانستم کردم، به هر دری زدم، ولی متاسفانه صدای من به گوش هیچ کس نرسید و یا شاید رسید و اهمیتی نداشت.

تلاشهای من برای آزادی پرنده اسیران راه به جایی نبرد، اکنون با قلبی  پر از درد که از آتش فراق دلبندم می سوزد و چشمانی اشک آلود از سازمان حقوق بشر تقاضای احقاق حقم را دارم.

برادر مرا به جرم بی گناهی، به جرم خانواده داشتن و به جرم نماندن با خونخواران جهان به قتل رساندند و با یاوه گویی و مزخرف بافی وانمود کردنند که در دریاچه غرق شده است.

آیا بعد از۲۱سال فراق این حق مادری نیست که بر جسد بیجان دلبندش اشکی بریزد، از شما تقاضای رسیدگی هر چه سریعتر این امور مهم را دارم و منتظر و چشم براه جواب و انتقال جسد برادرم به ایران هستم.

باتشکر و قدردانی

خانواده داغدار شراعی

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15600