• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«مهناز سلیمیان»، مسؤول هماهنگی«ویلپنت» پاسخ به قتل «مالک شراعی» را هم در سخنرانی بگنجاند

  • کد خبر : 15586
  • 30 ژوئن 2018 - 10:32

در مطلبی از ابراهیم خدابنده خواندم که بر اساس اطلاعات به دست آمده قرار است حمایت از اعتراضات و اعتصابات اصناف و بازاریان در داخل ایران در سخنرانی مریم رجوی در ویلپنت که قرار است روز شنبه ۳۰ ژوئن انجام گردد گنجانده شود.

زهی بی شرمی و زهی خیال باطل. همین هفته پیش بود که سر عضو ناراضی مالک شراعی که شاهد وقایع آخرین روز قرارگاه اشرف در عراق بود و خواهان جدایی گردیده بود را در آلبانی به راحتی زیر آب یا شاید زیر خاک کردند و رد جسد را در دریاچه نزدیک مقرشان دادند که البته اثری از جسد در آنجا نبود.

توصیه من این است به جای دریاچه در مقر مجاهدین خلق به دنبال جسد بگردند و سپس خانم مهناز سلیمیان که ترتیب دهنده برنامه فرمایشی صهیونی – وهابی ویلپنت هستند پاسخ به قتل مالک شراعی را هم در سخنرانی مریم رجوی بگنجانند تا به سؤالات زیر برای ملت ایران پاسخ دهد.

۱- بر چه اساسی در حالیکه هیچ جسدی در دریاچه پیدا نشده و غواصان نیروی دریایی آلبانی اعلام کردند که قطعا هیچ جسدی در دریاچه نیست گواهی فوت آقای مالک شراعی را صادر کردید؟ از کجا اینقدر مطمئن هستید که او احیانا زنده نیست؟

۲- چرا ابتدا با پیدا کردن لباس های وی در کنار دریاچه گفتید که خودش برای شنا رفته بوده است و بعد نجات جان فرد دیگری را مطرح کردید؟ چگونه او توانسته دیگری را نجات دهد اما نتوانسته جان خودش را با توجه به اینکه شناگر قابلی بوده نجات دهد؟

۳- چرا از ادامه تحقیقات پلیس محلی با توسل به سفارت آمریکا و مقامات دولتی ممانعت به عمل می آورید، بطوری که از تیرانا کتبا به پلیس محلی دستور داده میشود که از ادامه تحقیقات خود داری نمایند؟

مردم معترض در داخل ایران و اصناف و بازاریان کاملا در جریان هستند که شما طالب روی کار آوردن چه نوع حکومتی در ایران هستید.
مسعود رجوی خودش گفت که برادر خونی صدام حسین است. دیکتاتوری رجوی قطعا بهتر از صدام حسین نخواهد بود و مالک شراعی شاهدی است که قبل از دروغ پردازی های مریم رجوی در ویلپنت ظاهر شد تا نشان دهد که این فرقه بر خلاف ادعاهایش با منتقد و مخالف چه معامله ای می کند.

نوشته بخشعلی علیزاده
انتهای پیام / ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15586