• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یک نماینده مجلس: جنایات منافقین را باید در دادگاه لاهه پیگیری کنیم / منافقین در حال حاضر به ابزاری برای تحقق خواسته‌های دشمنان تبدیل شده‌اند / منافقین به عنوان یک ویروس بر روی دست کشورهای غربی باقی ماندند

  • کد خبر : 15538
  • 28 ژوئن 2018 - 9:51

یک عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران و حمایت برخی از کشورهای غربی از این فرقه تروریستی، تصریح کرد: جنایت‌های این فرقه در قاعده حقوقی مشمول مرور زمان نمی‌شود و مناسب است که در ارتباط با این جنایت‌ها مستندسازی شود.

به گزارش فراق، سید احسان قاضی‌زاده صبح سه شنبه ۵ تیر در همایش «منافقین و ترور یک ملت» که همزمان با فرا رسیدن سالروز هفتم تیر با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور از جمله خانواده شهدای هفتم تیر و خانواده شهدای حادثه تروریستی مجلس برگزار شده بود، اظهار کرد: دشمنان در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با برنامه‌های مختلفی تلاش کردند که اهداف خود را علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران به پیش ببرند و آنها در همین چارچوب از منفذها و خلاءهایی که ناشی از سوء مدیریت اقتصادی در کشور است تلاش کردند بهره‌برداری کنند.

وی با اشاره به وقوع برخی از اعتراضات در کشور، تصریح کرد: آنها می‌خواهند یک نارضایتی را تبدیل به یک ناهنجاری سیاسی کنند و از آن بهره‌برداری سیاسی کنند. آنها به خیال خود فکر می‌کنند که با این اقدامات می‌توانند زمینه را برای تغییر نظام سیاسی در ایران فراهم کنند در حالی که این تصورات نشان دهنده ضعف آنهاست.

به نوشته ایسنا، این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر منافقین به ابزاری برای تحقق خواسته‌های دشمنان تبدیل شده‌اند، افزود: منافقین در طی یک دهه اخیر تلاش کرده‌اند که خود را به عنوان جریان آزادیخواه معرفی کنند و با فریب گذشته خود را تطهیر کنند. در واقع آنها در تلاش هستند که با شرایط و تحولات جهانی خود را به‌روز کنند و این وظیفه ماست که برای همگان بگوییم منافقین چه جنایت‌هایی در ایران انجام داده‌اند تا این جنایت‌ها فراموش نشود.

قاضی‌زاده همچنین با اعتقاد بر اینکه منافقین به عنوان یک ویروس بر روی دست کشورهای غربی باقی مانده و آنها مجبور هستند برای این فرقه هزینه کنند، ادامه داد: آنها منافقین را از عراق به برخی از کشورهای غربی بخصوص آلبانی منتقل کردند و اکنون آلبانی با باج‌گیری از آمریکایی‌ها، منافقین را نگهداری می‌کنند. آلبانی یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی است و در برابر پذیرش خواسته آمریکا جهت حضور منافقین در این کشور از آمریکا هزینه دریافت می‌کند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب هویتی و فرهنگی است و این انقلاب با حرکت‌های خشونت‌آمیز به پیروزی نرسیده است، تصریح کرد: ما می‌توانیم در ارتباط با جنایت‌های منافقین در ایران، اقدام به انجام برخی از کارهای حقوقی کنیم و شکایت‌هایی را در این زمینه در دیوان بین‌المللی لاهه مطرح کنیم. در این زمینه وکلای خوبی وجود دارند که ما می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: در راستای پیشبرد این هدف لازم است که همگرایی بیشتری بین نهادهای حقوق بشری در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15538