• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فاز تغییر در نگاه «پرویز مصباحی» از قلم به مزدان رجوی / رجوی قبل از همه برید و در رفت / خانواده ها اگر به آلبانی وارد شوند وای به روز شما

  • کد خبر : 15300
  • 13 ژوئن 2018 - 12:47

پرویز مصباحی از قلم به مزدان رجوی ، اخیرا در مطلبی هپروتی ، فازتغییر نظام را کلید زده اعلام می کند.به نظر نگارنده اگر هم تغییر فاز در ایران کلید خورده است ، فکر نمی کنم آل رجوی آن تغییر را خواهد دید ، چرا که از گذشته هم آسیاب به نوبت بود و رعایت صف.

برای او بهتر بود که به جای گنده گویی ازکلیدخوردن و فاز باند رجوی صحبت کند که نکرد و من مجبور به اظهار نظر کوتاه دراین مورد گردیدم:
ما کلید فاز تغییر شما را با جدائی بیش از ۱۰۰۰ نفر رقم زده ایم، آمار نیروهای شما بعد از جنگ ائتلاف ۳۸۸۴ نفرثبت شده بودید، با احتساب جدا شدگان خارج و شورا، نزدیک به ۳۰ درصد از نیروهای شما در عرض فقط چند سال پایین آمد.
آنها ضمن انزجار از عملکردهای فرقه رجوی، افشاگریهای بسیاری کردند و رودروی فرقه رجوی، صف بندی نمودند.
رهبرتان نیز که در عراق در اولین شلیک، قبل از همه برید و در رفت، نمی دانم فقدان او را نیز باید چند درصد ضربه به پیکره فرقه حساب کنیم .
البته اگر سئوالی در مورد آمارها داشته باشید از مرحوم مسعود رجوی ، یا عروسک خیمه شب بازی اش مریم قجر بپرسید که بی گمان آمار بسیار دقیقی از این جدائی ها و فرارها را دارند، چرا که شب و روز در این کابوس به سر می برند که نکند همه بروند.
خبرهای متعددی را اینجا و آنجا، از تقابلات گروهی و شورش در درون فرقه می شنویم که از حقانیت! بیش از حد فرقه استبدادی شما حکایت دارد. راستی این چه سری است که فرقه ابتر رجوی ، از سال ۶۴ به بعد ، هر روز دم بریده تر می شود و نیرو از دست می دهد ، الان هم که درآلبانی با پیری و مریضی های گوناگون ، دست به گریبان است .
نشست اخیر جداشدگان در اتحادیه اروپا را که فراموش نکردید ؟ مواضع صریح وروشن دولت و پلیس آلبانی و نگرانی آنان از حضور فرقه رجوی را هم که شاهد بودید!جامعه جداشدگان و فعالیت ها و وحدت آنان بر علیه خود راهم که می بینید، موارد بالا و همه موارد دیگر را در نظر بگیرید ، مهمترین پارامتر را هم که ان شاالله محقق خواهد شد ،حضور خانواده ها ، پشت درهای زندان مانز در آلبانی را هم شاهد خواهید بود.
خانواده ها اگر به آلبانی وارد شوند و پایشان به پشت درهای زندان مانز برسد ، وای به روز شما …
آیا دیگرحرفی برای گفتن دارید ؟

نوشته فرید

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15300

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی