• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

هراس مریم رجوی از افشاگری جدا شده ها و دروغ پردازی در آستانه سیرک «ویلپنت»

  • کد خبر : 15227
  • 07 ژوئن 2018 - 13:59

مریم رجوی بارها از هر ترفند و دروغی برای محدود کردن افراد استفاده کرده و الان هم جدیدترین دروغش را به خورد افراد گرفتار داده و مانع تردد آنان به شهر و حتی به کوه های دور از شهر شده است.


از آنجا که تمامی خبرگزاری ها و رسانه های خارجی افشاگری علیه فرقه رجوی که از شبکه تلویزیونیان بی سی آمریکا پخش شد را منعکس کرده اند و این خبرها در رسانه های رسمی آلبانی هم پخش شده است، مریم رجوی به شدت ترسیده و به افراد اعلام کرده که بخاطر اینگه ما گردهمایی بزرگ در پاریس در پیش داریم و ایران می خواهد از هر طریقی آن را بهم بزند و تعدادی از خبرگزاریهای آلبانی هم با آنها همکاری می کنند و با ورود افراد داخل مناسبات به شهر از آنها فیلم برداری می کنند و همین فیلم ها را در سایتها علیه سازمان استفاده می کنند و ما در این شرایط نمی خواهیم آتو دست دشمن بدهیم و گردهمایی امسال تحت الشعاع قرار بگیرد.

علت اصلی محدودیت مریم رجوی برای افراد گرفتار در فرقه این است که الان در حال حاضر خیلی از افراد به شدت ناراضی هستند و این افراد نباید به شهر و در معرض دید و یا صحبت و کمک دوستان رها شده از فرقه شوند که باعث جدایی یا فرار افراد شوند چون در این شرایط و با نزدیک شدن شوی پوشالی و پولی مریم رجوی نزدیک است و هر نفری که جدا می شود و یا فرار می کند ضربه ای کوبنده بر این گردهمایی است. به همین دلیل مریم رجوی در این ماه کنترل و محدودیت افراد را به طرز عجیب و غیر انسانی بالا برده و افراد را در همان اردوگاه سوم حصر کامل کرده است. ترس رجوی فقط از ما جدا شدگان در افشای چهره کثیف این فرقه و آگاه سازی دوستانمان که به خیابانها می آیند و دنبال بدست آوردن رهنمودهای ما جدا شدگان برای جدایی از این فرقه میباشد است.

نکته جالب این است که رجوی طی یک پیام به مسئولین فرقه گفته است که برای حفظ و آرام کردن تشکیلات و پایین آوردن فشار فتیله غسل هفتگی و عملیات جاری را پایین بکشند و برنامه های در اختیار خود و بازیهای روحیه و رفاه را بیشتر کنند. ولی افراد به این موضوعات بسنده نکرده اند و علت اصلی محدودیتهای اعمال شده را سوال کرده اند و روی موضوع اصلی انگشت گذاشته اند.

چیزی که از دروغهای رجوی و سوالات افراد می گیریم این است که مریم رجوی به خوبی می داند که رابطه ما جدا شدگان با دوستانمان در سطح تیرانا و افشاگری هایمان و روشنگری و آگاه سازی هایمان کارساز بوده و از رابطه زدن افراد با جدا شدگان به شدت نگران است.

یقینا محدودیت گذاشتن مریم رجوی برای افراد داخل فرقه بیانگر فروپاشی تشکیلات است.

محمد هاشمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15227