• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ضربات کوبنده اعضا در آستانه جشن مسخره رجوی در پاریس: فرار یکی از مسئولین فرقه رجوی با بیش از ۴۰ سال سابقه تشکیلاتی

  • کد خبر : 15225
  • 07 ژوئن 2018 - 13:30

در مطلب قبلی نوشته شد که جدایی و فرار به سطح بالای این فرقه کشیده شده و مریم رجوی برای جلو گیری از فرار فرماندهان بالا و اعضای قدیمی تر با بهانه های زیادی از جمله موضوع امنیتی و آدم ربایی و غیره تلاش می نماید تا در این مدت کوتاهی که به گردهمایی اش در پاریس مانده کسی جدا نشود یا کسی فرار نکند.


ولی کار از کار مریم رجوی گذشته است. در این بگیر و ببندی که مریم رجوی و گماشته اش مهدی ابریشم چی جدیدا در تشکیلات به راه انداخته اند، یکی از مسئولین این تشکیلات که جانش به لبش رسیده بود با بی توجهی به فرامین و دستورات مریم رجوی همه خطرات را به جان خرید و خود را از بند این فرقه رها کرد و فرار نمود و به این ترتیب یک ضربه دیگر بر پیکر فرتوت رجوی خائن و دستگاه عقب افتاده اش وارد کرد.

ما جدا شده ها گفته بودیم که ریزش نیرو منحصر به لایه های پایین نخواهد ماند و در این برهه از زمان دیگر کسانی که سالیان دراز مسئول و از فرماندهان ارتش به اصطلاح آزادیبخش ملی بوده اند نیز یکی پس از دیگری به ماهیت پلید رجوی در این کشور اروپایی پی برده و راه خود را از این تشکیلات جدا کرده و دنبال زندگی آزاد خود خواهند رفت.

این فرد که یکی از مسئولین آماده سازی زرهی ها و آماده سازی های سلاح ها در تشکیلات بوده و کاملا شناخته شده است کسی است که به اسم مجتبی شناخته می شود و بیش از چهل سال سابقه تشکیلاتی دارد. واقعا جدایی هایی از این دست علائم پایان این فرقه را نشان می دهد چون فرار افرادی در این سطح برای رجوی قابل هضم نیست.

مدتی پیش هم مالک یکی از افراد رده بالای این تشکیلات جدا شد و در آینده نزدیک باز هم شاهد جدایی چنین افرادی خواهیم بود.

ما جدا شدگان هم که با دوستان داخل تشکیلات در تماس هستیم وقتی خبر جدایی چنین افرادی را به دوستانمان در اردوگاه سوم می رسانیم مثل بمب صدا می کند و راه را برای دیگر دوستان باز می نماید.

چنانکه تا به الان با اطلاع رسانی به دوستان در داخل تشکیلات باعث باز شدن راه برای جدایی افراد بیشتری شده ایم، به همین دلیل هم هست که مریم رجوی تمام توانش را برای خراب کردن چهره جداشدگان بکار گرفته و مدام توطئه و تهدید می کند، چون خوب می داند که الان در آلبانی با اطلاع رسانی ما جدا شدگان دوستانمان را حتی دوستانی با سابقه های بالا در فرقه را از بی خبری در می آوریم.

خلاصه کلام این است در شرایطی که مریم رجوی ضابطه تردد ممنوع را اعلام کرده و مهدی ابریشم چی را برای اجرای آن گماشته، چنین جدایی هایی آنهم چندین روز مانده به گردهمایی بزرگش در پاریس ضربات کوبنده ای بر پیکر فرقه اش فرود آمده است و این روند توقف ناپذیر است.

محمد هاشمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15225