• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افشاگری خانواده آیت فلاحی: تمام مطالب نشرشده در سایت فرقه رجوی در مورد خانواده ما کذب محض است

  • کد خبر : 15202
  • 03 ژوئن 2018 - 12:56

اینجانب نصراله فلاحی برادر آیت فلاحی در رابطه با مطالبی که در یکی ازسایت های فرقه رجوی از طرف برادرم نوشته شده توضیحاتی اعلام می دارم:

– خداوند بزرگ را شاهد می گیرم که ازطرف اعضای بازگشتی و به خصوص آقای علی اکرامی دررابطه با موضوع برادرم هیچگونه عمل تهدید و فشاری به من وخانواده ام صورت نگرفته و برعکس ازهمان روز اول جدایی آیت از فرقه بعد ازسال ها بی خبری با تلاش وکمک های دلسوزانه ایشان توانستیم با آیت ارتباط برقرار کنیم و با وی  صحبت کنیم .

– ایشان و دیگر دوستان جداشده دراستان خوزستان بارها به ما تاکید کرده اند که آیت را برای تصمیم گیری درمورد مسیرزندگی آینده و حق انتخاب محل زندگی آزاد بگذاریم وحق انتخاب را به ایشان بدهیم .

– خداوند بزرگ افرادی را که بدون دلیل وعلت به ایشان و دوستانشان که به وظیفه انسانی خود برای آزادی دیگرانسانهای گرفتارتلاش می کنند اتهام زده و آزارواذیت می کنند را نخواهد بخشید .

– من به نمایندگی از خانواده اعلام می دارم که تمامی مطالب واتهامات نشرشده درسایت فرقه رجوی وازجمله آزار و اذیت، تهدید وتحت فشار قراردادن خانواده ما کذب محض است و بدینوسیله آن را تکذیب می کنم .

– اینجانب به سهم خود وخانواده بابت این اتهامات واهی ودروغ که ازجانب برادرم منتشر شده ازاعضای جدا شده وشخص علی اکرامی عذرخواهی کرده وطلب بخشش می کنم .

نصراله فلاحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15202

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی