• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مریم رجوی تحمل افشاگری ندارد

  • کد خبر : 15168
  • 02 ژوئن 2018 - 14:46

در این روزها که جدا شدگان از مصاحبه ان. بی. سی آمریکا با سعداله سیفی بی نهایت به وجد آمده و استقبال کردند وهمه می گویند واقعیت را گفته و چیزی به جز واقعیت در حرفهای او نبوده است، فرقه رجوی خائن به دنبال تلافی کردن و در حال جیغ کشیدن و تهدید کردن است چون شنیدن واقعیت برایش تلخ است.

به راستی چرا این فرقه به دنبال هر مصاحبه یا موضع گیری نفرات این چنین واکنش هیستریک از خودش نشان می دهد؟ راستی چرا؟ چرا هر کس را می بییند صحبت از سعداله است و خط و نشان کشیدند، مگر او چه گفته است؟

مریم رجوی تحمل حرف واقع را ندارد. درست مثل داخل مناسبات که وقتی می گفتیم که سر لوحه سازمان به قول خودتان فدا و صداقت است ولی فرماندهان همیشه می خواهند با دروغ خط کار فرقه را پیش ببرند که در جا می گفتند که شما مرتکب گناه می شوید و اینها را که می گویید این حرفها مال رهبری فرقه است گویا که این رهبری فرقه نعوذ بالله جای خدا نشسته است.

حالا نکته دوم اینکه مگر مریم رجوی در فرمان ۱۰ ماده ای پوشالی خودش آزادی بیان را نیاورده است. پس چرا تحمل یک انتقاد را ندارد. چرا جلوی آزادی بیان دیگران را می گیرد؟ مگر نمی گوید دمکراتیک، دموکراتیک که می گوید این است؟ چطور طاقت شنیدن انتقادات درونی خودش را ندارد؟ بعد از دیگران ایراد می گیرد که تحمل شنیدن حرف مخالف را ندارند.

خیلی ها از جداشده ها گفته اند که اگر بخواهند فشار را روی سعداله زیاد کنند هر کدام یک سعدالله خواهند شد. پس مریم رجوی باید منتظر باشد تا گورش را در همین آلبانی بکنند. البته اگر مثل شوهرش زودتر گور به گور نشود.

مجید آتش افروز

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15168

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»