• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

چرا فرقه رجوی عرصه را بر اعضای خود تنگ کرده است؟ / دیروز عراق، امروز آلبانی

  • کد خبر : 14932
  • 29 می 2018 - 11:22

در این یادداشت می خواهیم به این موضوع بپردازم که چرا فرقه رجوی عرصه را بر اعضای خودش همچون عراق تنگ کرده است.

اما قبل از اینکه بخواهم به این موضوع بپردازم باید در ابتدا به عراق برویم و خیلی از موضوعات را بررسی کنیم.

در عراق و به طور خاص بعد از جنگ بزرگ آمریکا فرقه رجیو ضوابطی وضع کرد تا به قول خودش دشمن نتواند در آنها نفوذ کند و به اصطلاح تشکیلات آنها را که سرمایه اصلی در دست مسعود رجوی است را حفظ کند .

خیلی از ضوابطی که وضع می شد از جانب نفرات پذیرفته شده بود، در این بین مریم رجوی مدام بحث ایدئولوژیک می آورد و تلاش در مغزشویی کامل نفرات داشت .

دقیقا به این صورت بود که مسعود رجوی زمان بندی سرنگونی می داد که بله ما در فلان و فلان تاریخ سرنگون خواهیم کرد و مریم رجوی با بحث های تکراری خودش طوری به ما القا می کرد که برای اینکه بتوانیم به تعهدی که به مسعود داده ایم برسیم بایستی اول خودمان و درونمان را اصلاح کنیم . جالب اینجاست که ما هیچ تعهدی نداده بودیم و مسعود، زمان مشخص می کرد و آن می شد تعهد ما که اگر یک روزی به آن نرسیدیم مسعود مقصر نباشد و مریم در بحثهایش طوری القا می کرد که انگار همه شرایط محیا بود و ما نتوانستیم به این دلیل که به لحاظ شخصی و ایدئولوژیک آماده نبودیم .

حالا در چنین شرایطی پذیرش ضوابط خیلی ساده تر بود چون ما یکسری انسانهای مغزشویی شده بودیم که باید به تعهد خودمان به مسعود می رسیدیم و از آن طرف هم دشمنی بود که ما را با توپ و تانک و موشک ما را مورد هجوم قرار می داد .

و حالا امروز در آلبانی …

امروز در آلبانی این ضوابط را خیلی سخت تر از عراق کرده اند .

زمانی که من در فرقه بودم علی رغم اینکه گفته شد که آلبانی جایی است که هر مجاهدی خودش انتخاب می کند چطور بجنگد و ما با شما کاری نداریم و شما برای هر کاری آزاد هستید .  کم کم ضوابط و سخت گیری ها شروع شد چون آزادی با ماهیت کاری که فرقه می خواهد با افراد خودش بکند اصلا سازگاری ندارد . (هدف فرقه علی رغم شعارهای عامه پسند آنها که می گویند رهایی انسان، دقیقا در بند و زنجیر کردن روح و روان انسانهاست )

داشتم می گفتم که ضوابط شروع شد، از کنترل سفت و سخت تردد اعضا به خارج از به اصطلاح قرارگاه ها و کنترل کامل اینترنت و سایر موارد در قرارگاه جدید خیلی بدتر شد و روابط و ترددات داخلی قرارگاه را هم کنترل می کردند .

فرقه  باز هم مثل دورانی که در عراق بودیم شروع کرده به دشمن سازی کردن و اینکه الان ایران دنبال عملیات تروریستی است و باید همه حواسشان باشد و ترددات نباید کمتر از سه نفر باشد .

روزهای تعطیل آنها از شنبه و یکشنبه به پنجشنبه و جمعه تغییر داده شده است . می گویند که می خواهیم دشمن را منحرف کنیم که عملیات تروریستی نکند اما واقعیت این است که تابستان است و زنان و دختران آلبانیایی در روز تعطیل با پوشش آزاد تری بیرون می آیند و این برای یک مجاهد مثل سم است ( البته به قول آنها ) و او را در گیر زندگی طلبی می کند . بله باز هم مثل عراق رجوی زمان بندی سرنگونی اعلام کرده و باز هم مریم سلسله نشستهای مغزشویی را برگزار می کند و به این ترتیب نفرات را در بند تفکرات خودشان حفظ کرده اند .

و اما در انتها دلیل این همه فشار به نفرات چیست ؟

دلیل و تنها دلیل این است که مسعود رجوی می داند که باز هم در یک نقطه از این کره زمین برای پیشبرد جاه طلبی های خودش نیاز به خون دارد و این افراد میهن پرستانی هستند که از دادن خون دریغ نمی کنند . درنتیجه باید آنها را حفظ کرد حالا با هر دغل و دروغ و ریایی که باشد .

محمدرضا هخامنشیان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14932

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی