• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حسن طوسی بخش، فرزند چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: تلاش می کنیم تا به هر شکل ممکن پدر را نجات دهیم

  • کد خبر : 14727
  • 16 می 2018 - 10:51

خانواده های چشم انتظار که امیدوارند بعد از سالیانِ طولانی فرزندان خود را ملاقات کنند ، می دانند که اخراج فرقه ازعراق و رفتن اعضا به آلبانی ، نفرات شان را یک گام مهم به آزادی نزدیک کرده است .

آنها به تجربه دریافته اند که رجوی های جنایتکار حدی برای ظلم کردن قائل نیستند و تنها راه نجات فرزندان شان در این است که به تلاش خود ادامه دهند تا آزادی عزیزان خود را محقق نمایند .

یکی از این خانواده ها، خانواده طوسی بخش است . مادر و دو فرزندش که امروز بزرگ و برومند شده اند اما به دلیل ظلم رجوی ها ، دوران کودکی خود را بدون حضور پدر طی کردند و از زمانی که متوجه شدند پدرشان در اسارتگاه اشرف گرفتار شده است ، تمام تلاش خود را به خرج داده و بارها و بارها در گرما و سرما به عراق و تا پشت درب قرارگاه اشرف رفتند تا شاید همسر و پدرشان را ببیند اما رجوی ها و دیگر سران سنگدل فرقه تروریستی رجوی به آنها چنین اجازه ای را ندادند .
برای ملاقات با حسن طوسی بخش یکی از فرزندان مسعود طوسی بخش که بعد از اسارت توسط نیروهای عراقی در هماهنگی صدام دیکتاتور با رجوی ، به اسارتی طولانی مدت در فرقه برده شد ، به محل کار وی در شهرستان آمل رفتیم . طوسی بخش به گرمی از ما استقبال نمود و دقایقی به گپ و گفت صمیمانه با هم نشستیم .
وقتی صحبت از وضعیت اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی شد ، حسن طوسی بخش گفت : رجوی ها اعضا را از دنیا قطع کرده و به دروغ به آنها می گویند خانواده های تان کشته شده یا از دنیا رفته اند ، تا با اینکار آنها را نا امید نموده و در فرقه نگه دارند . پدر من هم از این قاعده مستثنی نیست . سران فرقه اجازه نمی دهند او از زنده بودن خانواده اش مطلع شود . مطمئنم در آن صورت پدرم دیگر در فرقه نخواهد ماند .
طوسی بخش در ادامه صحبت های خود با تاکید بر این که او و دیگر اعضای خانواده اش دست از تلاش برای رهایی پدرشان از چنگ فرقه رجوی و انجام ملاقات با او که حداقل حقوق هر انسان است و از سوی سران فرقه رجوی از آنها سلب شده است ، گفت : ما تلاش می کنیم تا به هر شکل ممکن خودمان را به پدرمان در آلبانی برسانیم و هر چند تا کنون موفق نشدیم اما نا امید نیستیم و هر زمان امکان رفتن به آلبانی مهیا شد به سرعت خودمان را به او خواهیم رساند تا با او ملاقات کرده و نجاتش دهیم
در پایان این ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران ضمن آرزوی رهایی همه افراد گرفتار در فرقه تروریستی رجوی و منجمله پدر حسن طوسی بخش از خانواده ایشان تشکر و قدردانی کردند .

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14727