• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی خودکشی «سمانه بزرگانفر» را پاسخ دهد

  • کد خبر : 14712
  • 15 می 2018 - 11:51

طبق اخبار موثق رسیده، یکی از اعضای زن اسیر در فرقه رجوی به نام «سمانه بزرگانفر» اواخر سال گذشته در آلبانی خودکشی کرده است.


به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پدیده خودکشی اخیرا درفرقه مخوف و تروریستی رجوی فراگیر شده و سران این فرقه از ترس انتشار اخبار یا به صورت مخفیانه این افراد را تدفین می کنند یا اعلام می کنند فرد مورد نظر بر اثر بیماری درگذشته است.
بنا بر بررسی های فراق، سمانه بزرگان فر دختر ۲۳ ساله و فرزند ایرج بزرگانفر بود که پس از سرنگونی صدام به اشرف آمد. پدر و عموی او به همراه چند تن از اعضای خانواده در فرقه هستند. سران فرقه به زور لباس نظامی بر تن این دخترکردند و به دلیل این رفتارهای خشن و نظامی وی به بیماری عصبی گرفتار شده بود.
وی سرانجام پس از تحمل شرایط سخت فرقه در آلبانی راهی جز خودکشی را جلوی چمشان خود ندید و در اواخر اسفند ماه سال گذشته دست به این عمل ناراحت کننده زد.
بنا بر اطلاعات دریافتی، سران فرقه، شب هنگام او را در قبرستانی که حدود نیم ساعت با «پایگاه مفید» فرقه در آلبانی فاصله دارد دفن نمودند.
حال سوال از سران فرقه تروریستی رجوی این است که چرا هر روز آمار خودکشی در فرقه رجوی بیشتر می شود؟ چرا در مقابل خبر خودکشی سمانه بزرگانفر سکوت کرده اید ؟ چرا هیچ اجازه ای به ارتباط تلفنی یا دیدار حضوری اعضای اسیر با خانواده های خود نمی دهید و هزاران سوال دیگر که چون عمرتان رو به پایان است زمانی برای پاسخ نخواهید داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14712

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی