• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

«مهدی ابریشمچی» مأمور حل اختلاف و مغزشویی در آلبانی شد

  • کد خبر : 14660
  • 13 می 2018 - 13:37

«مهدی ابریشمچی»، اخیرا مأمور شده تا حل و فصل مسائل و معضلات تشکیلاتی افراد گرفتار در فرقه در آلبانی، یعنی همان روند مغزشویی را دنبال نماید.

از زمانی که تشکیلات فرقه رجوی به آلبانی منتقل شد، رجوی فکر می کرد که چون ظاهرا جان نفرات را از خطر موشک باران حفظ کرده و آنان را به نقطه امن یعنی کشور آلبانی رسانده  (که البته به همین مناسبت جشن هم گرفت ) افراد دیگر احساس تهدید نکرده و ماندگار می شوند.
بیچاره نمی دانست که این افراد در عراق به زور نگه داشته شده بودند و راه فراری نداشتند و حالا که به کشور امن رسیده اند و دیگر اینجا عراق نیست و محدودیت های عراق وجود ندارد می توانند راحت تر برای آینده خود بگیرند. به همین دلیلی موجی از ریزش و فرار پدید آمد که به یک جریان مستمر تا امروز بدل گشت.
در آلبانی مناسبات فرقه ای مانند عراق قابل کنترل نیست و همان فشارهایی که در عراق به افراد می آوردند و همان دروغهایی که می گفتند الان کارساز نیست. شرایط آلبانی مثل اشرف و لیبرتی نیست که بشود رابطه افراد را با دنیای آزاد کاملا قطع کرد.
نکته اصلی که می خواهم روی آن تکیه نمایم که فرقه رجوی از درون در حال فروپاشی است به صورت زیر می باشد:
با توجه به شرایط فعلی تشکیلات فرقه رجوی و به هم ریختگی درونی که همه از آن مطلع هستند، مریم رجوی خودش شخصا وارد آلبانی شد و یک سلسله نشست ها را برگزار کرد تا شاید بتواند مجددا افراد را با تعهدات و وعده های سرنگونی و حمله آمریکا به ایران یا سرنگون شدن ایران توسط تظاهر کنندگان در شهرهای ایران و شورش های داخلی فریب بدهد و همچنان آنان را در فرقه حفظ کند.
مریم رجوی در همین راستا جدیدا شریف (مهدی ابریشمچی) که دست چپ مریم رجوی شناخته می شود و کارش از یک طرف توپ و تشر و از طرف دیگر شیره مالیدن بر سر افراد شورایی بوده را برای همین کار راهی آلبانی کرده است.
بنا به خبری که دوستان از درون تشکیلات داده اند و شریف به عنوان مسئول تشکیلاتی و ایدئولوژیکی افراد از طرف مریم رجوی منصوب شده و راهی آلبانی گردیده است.
ما نجات یافتگان با توجه به تجربیاتی که از این نوع کارها در اشرف داشتیم، می دانیم که این انتصاب وضعیت فوق العاده وخیم درونی تشکیلات را نشان می دهد که مریم رجوی مجبور شده شریف را از کار حساس رسیدگی به شورایی ها برداشته و به آلبانی بیاورد.
خبرهای دیگر حاکی است که در حال حاظر وضعیت داخلی تشکیلات فوق العاده بحرانی است. مریم رجوی بدون دلیل نیست که می خواهد آخرین فشارها و دروغها و مغزشویی ها را هم به کمک شریف انجام دهد تا شاید بتواند باز چند صباحی مانع از فرار و جداشدن افراد گردد.
هنر شریف تماما در تهدید و تحمیق و تطمیع خلاصه می شود که سالها با شورایی ها این کار را کرده است. وقتی مریم رجوی ناچار شریف را وارد کار می کند و مسئولیت این گونه کارها را به او می دهد یعنی حفظ تشکیلات در آلبانی مهم تر از حفظ شورای ملی مقاومت شده است چرا که بحران به حد خود رسیده است.
نفرات داخل تشکیلات در حال عمیق کردن رابطه هایشان با افراد نجات یافته در سطح تیرانا و کسب اطلاع از آنها نسبت به شرایط بیرونی هستند و حتی مایل به افشاگری بعد از جدایی می باشند. آنان می گویند که شکاف عمیقی در تشکیلات بوجود آمده و افراد زیادی ناراضی هستند و قصد جدایی دارند و میخواهند خود را رها کنند.
مأموریت شریف این است که این دسته از افراد را به هر نحو ممکن از جداشدن منصرف نماید. در حال حاضر افراد با سوابق بسیار بالا در فرقه هم پا به فرار گذاشته اند و محدودیت تردد و ممنوعیت گردش و خرید و گذاشتن گشتهای مراقب هم کاری از پیش نبرده است.
فرقه رجوی به یقین در حال کشیدن نفسهای آخرش میباشد. دیر یا زود فروپاشی درونی این فرقه را به چشم خواهیم دید. با دور کردن افراد از شهر و با محدودیتها و دروغها و وعدهای پوشالی این فرقه پوسیده حفظ نخواهد شد. از ابتدا هم رجوی باید می دانست که بار کج هرگز به منزل نمی رسد.

محمد هاشمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14660

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!