• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سیف اله زیبا برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: دیگر دروغ های رهبران فرقه روی اسیران کار ساز نمی باشد

  • کد خبر : 14630
  • 09 می 2018 - 11:45

سیف اله زیبا برادر نصراله زیبا از اعضای فرقه رجوی که سال ها تحت اسارت این فرقه می باشد در دفتر انجمن نجات خوزستان حاضر و با اعضای آن دیدار کرد.

اعضای انجمن نجات خوزستان در این دیدار که روز دوشنبه سوم اریبهشت ۹۷ انجام شد تاکید کردند شرایط در آلبانی به لحاظ کیفی تغییر کرده است و بر میزان نارضایتی و درخواست جدایی اعضا روزمره اضافه می شود.

اعضا به مرور زمان و با جمع بندی شرایط حاکم بر فرقه و مشخص شدن وعده های دروغین رهبران آن به خط آخر رسیده اند و به وضوح بن بست لاعلاج فرقه را در آلبانی به چشم می بینند . خانواده ها به دلیل تلاش خستگی ناپذیر سالیان نقش تعیین کننده در شکل گیری این وضعیت که به تعبیر ما آغاز فروپاشی فرقه است داشته اند.

زیبا، ضمن تشکر از توضیحات اعضای انجمن گفت: گذشته از خانواده ها شما اعضای انجمن خوزستان و دیگر دوستان جدا شده در سرتاسر ایران و به ویژه اعضای جدا شده اخیر در آلبانی نیروی محرک خانواده ها بودید و در حقیقت شما با شناخت دقیقی که نسبت به ماهیت و عملکردهای سران این فرقه  داشته اید به خانواده ها انگیزه لازم برای تلاش و حرکت دادید.

وی اظهار داشت: تعداد اعضایی که هر روز جدا می شوند نشان می دهد که دیگر دروغ های رهبران روی آنها کار ساز نمی باشد و آنها به آخر خط تصمیم گیری رسیده اند.

اعضای انجمن ضمن تشکر و تقدیر از آقای زیبا به خاطر تحلیل دقیق شان نسبت به تحولات اخیر فرقه آرزو کردند که با فروپاشی هر چه سریع تر این فرقه ضد انسانی مسیر آزادی تمامی اعضا از جمله برادرشان آقای نصراله به دنیای آزاد و زندگی دلخواه باز شود و تاکید کردند که این فروپاشی بزودی محقق خواهد شد.

نامه برادر نصراله زیبا به رئیس جمهور آلبانی

عالیجناب ایلیر متا رئیس جمهور محترم آلبانی

اینجانب سیف اله زیبا برادر آقای نصراله زیبا هستم که سالیان متمادی بدون اینکه اطلاعی از چگونگی وضعیت ایشان داشته باشم در مقر فرقه رجوی و هم اکنون در کشور شما نگهداری می شود. اصول اولیه حقوق بشر جهانی که ضامن آزادی و انتخاب حق تعیین سرنوشت انسانها را تضمین کرده است شما را در مقابل مسئولیت خطیری که همانا مداخله برای کمک به دیدار ما با ایشان است فرا می خواند . امیدوارم شما بعنوان نخستین مسئول اجرا و نظارت بر حقوق آزادی انسانها به این وظیفه مبرم عمل نمایید.

با آرزوی موفقیت شما و پیشرفت مردم دوست آلبانی

سیف اله زیبا

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14630