• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هر لحظه امکان بروز اعتراضات گسترده در مقر فرقه رجوی موسوم به «اشرف۳ » وجود دارد / سران فرقه خطاب به اعضای اسیر: موبایل برای شما سم و تداعی کننده خانواده است!

  • کد خبر : 14611
  • 07 می 2018 - 10:03

در حال حاضر افراد اسیر در فرقه رجوی در وضعیتی قرار دارند که هر لحظه امکان بروز اعتراضات گسترده در مقر به اصطلاح اشرف ۳ وجود دارد.

علت این است که الان تبلت ها را در مقرها جمع کرده اند و این موضوع باعث  شده افراد به غر زدن بیفتند و باعث شود که در صحبتهایشان در مقابل مسئولین در نشست ها بایستند و بگویند پس چی شد اعتمادی که شما به ما داشتید.

سران فرقه در قبال این حرف ها به آنها گفته اند که اگر یادتان باشد در اشرف و در عراق خانواده ها سم بودند و الان سم برای شما همین تبلت ها و موبایل ها هستند که همین باعث خنده افراد شده و گفته اند شما خودتان موبایل و تبلت دارید و ماشین خصوصی دارید، اینها برای شما سم نیستند؟ اینها برای شما تداعی خانواده نیستند؟ ولی برای ما همه چیز تداعی خانواده است؟ اعضا می گویند این مزخرفات به گوش ما نمی رود. افراد بعد از دادن تبلت دیگر موبایل هایشان را رو نمی کنند تا مسئولین فرقه از آنها بگیرند و گفته اند که ما دیگر سرمان کلاه نمی رود و این حرفها همه اش مزخرفات است. اول باید خود مسؤولین اینها را کنار بگذارند تا ما با چشمان خود ببینیم  و اگر دیدیم این کار را کردند حتما ما هم انجام می دهیم.

یک موضوع دیگر این است که برای بیرون از مقر رفتن که همیشه فقط شنبه ها این امکان وجود داشت، الان هر روز هفته بیرون می روند ولی سه الی چهار نفر و با آنها یک مسؤول ارشد می رود تا فرار نکنند. افراد همه به غر زدن افتاده اند و گفته اند جالب است که چند نفر فرار کرده اند و بهای آن را ما باید بپردازیم؟ که این موضوعات خیلی فضای التهابی ایجاد کرده و سران فرقه هم نمی دانند چکار کنند.

من می خواستم به تمام مردم خوب کشورم و به خصوص خانواده های عزیز بگویم که این فضا یعنی از هم  پاشیده شدن فرقه و آزاد شدن اسرا جدی است و آماده باشید که به زودی افراد بیشتری از فرقه به بیرون بیایند.

زینال  شهیدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14611

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»