• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امیر حسین ابریشم کار، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: خانواده های اسیران فرقه رجوی به زودی پاداش زحمات خود را خواهند دید

  • کد خبر : 14593
  • 07 می 2018 - 8:02

امیر حسین ابریشم کار برادر علی ابریشم کار از اسیران در بند فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات شعبه خوزستان با اعضای این دفتر دیدار نمود.

در این دیدار که روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه انجام شد اعضای این انجمن تاکید کردند که در طی هفته های اخیر به صورت مستمر بر تعداد اعضای جدا شده اضافه می شود و این نشان دهنده وضعیت متزلزل و به هم ریخته این فرقه می باشد.

خبرهایی که از اعضای جدا شده داده می شود حاکی از آن است که فضای  بی اعتمادی بر اعضا حاکم شده است و آنها با شیوه های مختلف نارضایتی خود را نسبت به عملکردهای سران فرقه ابراز می کنند.

متقابلا سران این فرقه سعی می کنند که با وعده های فریبنده و توخالی اعضا را به ادامه حضور در مناسبات فرقه ترغیب نمایند.

در ادامه ابریشم کار ضمن تشکر از توضیحات اعضای انجمن گفت: من اخبار آلبانی را از کانال انجمن و دیگر سایت های اعضای جداشدگان دنبال می کنم و در جریان جدایی چند نفر از اعضای خوزستانی فرقه هستم.

وی افزود: مشخص است که سران فرقه تا ابد نمی توانند اعضا را با وعده های فریبنده مجبور به ماندن در آن اسارتگاه نمایند . آنها در حال حاضر در آلبانی دستشان خالی است و دیگر هیچ برگی برای بازی با احساسات اعضا را ندارند.

این برادر گفت: من شک ندارم که پروسه فروپاشی این فرقه کلید خورده است و خانواده ها به زودی پاداش زحمات خود را خواهند دید .

اعضای انجمن ضمن تشکر از روشن بینی ابریشم کار اظهار امیدواری کردند که با همبستگی خانواده ها و دیگر اعضای جدا شده به خصوص در آلبانی پروسه فروپاشی این فرقه در آینده ای نزدیک رقم بخورد و برادر ایشان کنار دیگر اعضا به آغوش گرم خانواده برگردد.

نامه برادر علی ابریشم کار به رئیس جمهور آلبانی

عالیجناب ایلیر متا رئیس جمهور محترم آلبانی

با عرض سلام و احترام

به استحضار می رسانم اینجانب امیر حسین ابریشم کار برادر علی ابریشم کار بیشتر از ۳۰ سال است در اسارت فرقه رجوی می باشد و تاکنون هیچگونه ارتباط حضوری و تماس تلفنی با ایشان نداشته ایم . از دو سال پیش که این فرقه از عراق به آلبانی انتقال یافت انتظار و آرزوی ما این بود که در کشور شما  که بر اساس دموکراسی اداره می شود بتوانیم با ایشان ارتباط برقرار نماییم ولی متاسفانه به دلیل دخالتهای غیر مسئولانه رهبران فرقه تاکنون این خواسته ما محقق نشده است. از شما به عنوان رئیس جمهور آلبانی درخواست دارم که شرایط را برای برقراری ارتباط و دادن ویزا به اینجانب و ملاقات با برادرم در آلبانی را فراهم سازید.

با آرزوی موفقیت و احترام

امیر حسین ابریشم کار

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14593