• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

وحشت فرقه رجوی از افشاگری جدا شده ها: برو بگو حسن زیپ دهنشو ۶۰۰۰۰ یورو هم نمی فروشه!

  • کد خبر : 14590
  • 06 می 2018 - 13:02

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، متنی که تصویر بخشی از آن را در زیر مشاهده می نمایید عینا از جانب فردی که مایل نبود نامش اعلام گردد برای سایت سحر ارسال گردیده است.

در این مطلب به وضوح نشان داده می شود که چقدر فرقه تروریستی رجوی از افشاگری نجات یافتگان واهمه دارد و تلاش می کند تا با تطمیع، آنان را ساکت نماید. خصوصا اینکه این افراد بر خلاف عراق بلافاصله وارد جامعه مدنی آلبانی شده و ماهیت ضد بشری فرقه رجوی را برای همگان آشکار می سازند و دست فرقه را رو می کنند. فرقه اقدام به فریب برخی از نجات یافتگان برای وادار کردن آنان به سکوت نیز نموده است.

فرقه رجوی برای ممانعت از افشاگری نجات یافتگان همچنین تلاش دارد تا فضای رعب و وحشت در میان آنان ایجاد کند و این دسته افراد را نسبت به فعالیت علنی، خصوصا در ارتباط با رسانه ها، بترساند. برخی حتی تهدید به مرگ شده اند. ترس عامل اصلی سکوت بسیاری از جداشدگان در حال حاضر می باشد چرا که از میزان سبعیت یک فرقه تروریستی آگاهی دارند.

متأسفانه عمده نجات یافتگان که از حقوق خود به دلیل سالیان سال انزوا و دوری از اجتماع ناآگاه هستند و با شرایط دنیای خارج از فرقه بی گانه اند مرعوب تهدیدات فرقه شده و سعی میکنند برای حفظ امنیت خود سکوت نمایند. یا اینکه فریب وعده های فرقه را برای خروج از آلبانی خورده اند.

یکی از پیروزی های مهم نجات یافتگان این بود که توانستند مستمری پناهندگی خود را که در دست فرقه رجوی بود مستقیما از کمیساریا دریافت نمایند و این امر دست آنان را برای افشاگری باز کرده و مشوق دیگران برای خروج از فرقه شده است. به همین دلیل فرقه تلاش دارد باز این دسته افراد را به لحاظ مالی مجددا به خود وابسته کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14590

نوشته های مشابه