• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

آخرین اخبار از درون فرقه رجوی: افراد اسیر در فرقه رجوی آشکارا می گویند دیگر تحمل «اشرف ۳ » را ندارند / فرقه به افراد اسیر گفته بمانید تا برایتان دوچرخه بخریم

  • کد خبر : 14588
  • 06 می 2018 - 12:56

تمام نفرات در داخل فرقه به خصوص نفرات جدیدتر که بعد از آتش بس و پایان جنگ با فریب و نیرنگ به تشکیلات فرقه رجوی رسیده اند، بعد از فرار خیلی از نفرات تشویق شده اند و به طور علنی می گویند که دیگر تحمل شرایط اشرف ۳ را ندارند و میخواهند هر طوری شده از آن اسارتگاه فرار کنند.

متاسفانه به دلایل مختلف فرار از فرقه رجوی مشکل است. یکی به علت اینکه از چند مانع باید رد بشوند و اگر هم برای تردد به بیرون از مقر بیایند با چهار نفر دیگر می ایند که نفرات همراه آنها هستند و نمی گذارند آنها حتی تکان بخورند. اکثر نفرات می خواهند فرار کنند ولی یک ترسی هنوز بین آنها هست و آن هم این است که بعد از فرار چکار می توانند بکنند.

در هر صورت فرقه هم از روی استیصال به نفراتش گفته که هر چه که شما بخواهید انجام می دهیم از قبیل خریدن دوچرخه و هر نوع وسایل خاص دیگری که بخواهید.

این نشان دهنده این است که فرقه به جایی رسیده که زمانی کسی جرات نداشت بگوید دوچرخه می خواهد ولی الان به وضعی افتاده که هر چه که نفرات بخواهند حاضر است بخرد.

ولی باید به این فرقه و سرکرده اش گفت که آزادی خریدنی نیست. هر کاری بکنی دیگر نمی توانی جلوی آزادی افراد را بگیری. یک روز می توانی دوچرخه بخری یا وسـائل دیگر، اما منتظر باش که همین نفرات شورشی را در داخل تشکیلات انجام بدهند که دیگر نیازی به فرار نباشد. عاقبت اسارت و عذاب دیگران همین است.

این آخرین ترفند تو است که بسیار خنده دار هم هست. آخر مگر می شود که آزادی را با دوچرخه خرید. الان هم فقط نشست های مسخره همیشگی که برگزار می کردند را باز برگزار می کنند. این هم به خاطر فرار چند تن از دوستان شجاع ما بود که این فرقه را به لرزه در آورده که چند روز است که نشست پشت نشست برگزار می کنند. دست مریزاد به این نفرات که فرار کردند که اینها را به هول و ولا انداختند.

این را می خواستم به خانواده های عزیز بگویم که آزادی فرزندانشان نزدیک است.

زینال شهیدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی  

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14588