• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اینجا زن نابود است

  • کد خبر : 14584
  • 06 می 2018 - 12:34

تقریبا نزدیک به ۱۰ سال است که از نزدیک به تمامی فعالیت های شیطانی فرقه رجوی ها آشنایی پیدا کردم، هرچند صد سال هم در این امور تحقیق و بررسی کنیم  بازهم هر روز ورق جدیدی از پرونده قطور سرتاسر جنایت و خیانت و فساد، رو خواهد شد.

امروزه اکثر فعالیت های اجتماعی و خبری و افشاگری ها که از طرف جدا شده ها و خانواده ها در فضای مجازی منتشر و به راحتی دراختیار تمامی بیینده ها  و خوانندگان محترم قرار می گیرد نشان می دهد که سران فرقه در لباس حقوق بشر، چه خیانت هایی که نکردند و چه خون هایی که به ناحق نریختند. دختران و زنان تحصیل کرده ایرانی را به اسارت گرفتند و تا سرحد مرگ شکنجه کردند ، شیرهمیشه مست در کوهستان ها از دختران و زنان جوان ایرانی برای خود حرم سرایی ساخت تا الان نقطه عطفی باشد برای دفاع از حجاب زنان، برای فریب ارتشی ها و فرماندهان آمریکایی و عراقی ، دختران مظلوم و بی دفاع  ایرانی را به خوابگاه آنها فرستاد تا به امیال شیطانی خود برسد.

ببینید جوانان مظلوم و بی گناه ما به دست چه کسانی اسیر و گرفتارند که هنوز هم افکار ویرانگر آنها با انواع حیله و نیرنگ بر دولت مردان بی فکر دنیا قالب می شود.

فرقه ایی که به اعضای خود رحم نکند آیا فردا به مردم عادی رحم خواهد کرد؟ فرقه ایی که با طلاق اجباری وخود سوزی، ریشه عشق، عاطفه و محبت را می سوزاند آیا دلسوز ملت ایران است که امروز علمدار حقوق بشر شده است؟ فرقه ایی که زنان و دختران را مقطوع النسل کرده آیا اجازه و حق  دفاع از حقوق زنان ایرانی را دارد؟

فرقه رجوی چند روز پیش در سایت منفور خود به نام (ایران افتضاحگر) به دفاع از دختران و زنان ایران پرداخته واز تمامین مراجعین حقوق بشر در خواست کرده که باید به هر نحو ممکن از حقوق زنان و دختران با حجاب و بی حجاب ، حفظ و دفاع شود اما غافل از گذشته و اعمال شیطانی خود بوده و هست که اینچنین سینه چاک به میدان آمده است.

به قولی اگر لالایی بلد بودین پس چرا چندین سال خوابتان نبرد. شما اگر امروز احساس دین ومسؤولیت در قبال زنان و دختران ایران می کنید پس چرا به دختران وزنان پیشمرگ و جان به کف خود رحمی نکردید ؟ همین قانونی که ذکر کردید ، شامل حال تمامی زنان در اشرف و لیبراتی و آلبانی می شود آیا حفظ حجاب در فرقه رجوی اجباری است یا اختیاری؟

آیا قوانین حقوق زنان درفرقه نا خلق شما رعایت شده است؟

چند درصد از زنها و دختران اسیر وارد عرصه اجتماعی و دانشگاهی شدند؟ چند درصد مشغول زندگی با همسران و فرزندان خود هستند؟

آیا در بین همین زنان اسیر که در آلبانی زندانی هستند کسی حق ازدواج دارد (البته به جز مریم قجر و مسعود رجوی )؟

آیا تا کنون مادران اسیران در زندان های قارچ گونه شما، اجازه داشتند احساس، عاطفه و عشق مادری را به فرزندان خود ابراز کنند؟

راستی همین دختران در فضای بیرون از زندان می توانند با دوستان خود قراری داشته باشند؟

آیا تا به حال برای همین دخترها ، خواستگاری آمده است یا امکان ازدواج و تشکیل خانواده داشتند؟

اصلا عاشق شدند؟

به فکر همسر، بچه و خانه بودند؟

درخواست هزینه  برای خود داشتند؟

ابتدایی ترین حق انسان، دختران و زنان جهان ، حس عاطفی و عشقی است، انسانی که عاشق نباشد یعنی مرده متحرک، دقیقا همین مسئله وصف حال بیش از دو هزارنفر اسیر در فرقه تروریتسی رجوی  است.

خانه بختی که رجوی ها برای دختران جوان ایرانی تدارک دیده همان سینه قبرستان بوده و هست همچون آلان محمدی ها، نسترن عظیمی ها، صدیقه مجاوری ها و …

صدها زن و دختر که به دستور رجوی یا خود سوزی کردند و یا به علت سرپیچی از دستوارت بلهوسانه رهبر منفور و فاسد ، دست به خودکشی زدند .

البته فراموش نکنیم که همین فرقه به دو گروه تقسیم می شود، گروهی در عیش و نوش کامل در فرانسه در طول چندین سال به بهانه مبارزه برای بر اندازی دولتها اعم از سوریه ، لبنان ، عراق و از جمله ایران که خود بهانه ایی بود برای وقت گذرانی و هزینه های آنچنانی تا بتواننند دوام بیاورند، نه اینکه انقلاب کنند و دولتی را تعیین کنند و گروهی دیگر چون اسیران شوربخت که حتی اجازه تفکر و اندیشیدن هم ندارند.

یادداشت از معصومه حسن زاده

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14584