• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

معمای انتشار پیام از سوی مسعود رجویِ ملعون افشای چهره این نانجیب توسط جدا شده هاست

  • کد خبر : 14581
  • 06 می 2018 - 11:03

مسعود رجوی  به تازگی خطاب به اعضای فرقه رجوی در اروپا و آلبانی پیامی داده یا این پیام را به این مرده  منتسب کرده اند که تا ۱۹ بهمن ۹۷ در فرقه بمانید.
قصد دارم در این مطلب راز معمای این پیام را آنچه برای من مسجل است و درصحنه روزگار اتفاق می افتد را با شما درمیان بگذارم . قصد دارم سیرحوادث اتفاق افتاده را با این پیام از گور برخواسته و  ازقبر جسته را بازگو کنم و ارتباط آن را با حوادث محک بزنم.
آیا دادن این پیام  به حضور نمایندگان کشور آلبانی در پارلمان اروپا و مجموعه ای از کارشکنی ها و کارکردهای تروریستی آنها درپارلمان اروپا بر می گردد؟
حتما به خاطر دارید هیاتی از کشور آلبانی و جداشده های فرقه رجوی به تازگی به دعوت بخشی از مسولین پارلمان اروپا در مورد خطر حضورمجاهدین  درکشورالبانی واتحادیه اروپا برگزارشد که چهره نانجیب این هیولای اشرف و جهان بیشتر برملاشد.
یا در واقع  ریشه پیام مرحوم مسعود رجوی  به باتلاق سیاسی و تشکیلاتی و وضع بغرنج کنونی فرقه تروریستی مریم رجوی که هرچه میزنه به دربسته است ، بر می گردد؟ چرا که به بن بست های سیاسی و استراتژیک این فرقه که موجب ریزش شدید نیرویی در فرقه شده است و سیر افشا و بازگوکردن جنایات رجوی به گوش جهانیان گسترش بیشتری پیدا کرده  و هرروز ابعادی از اردوگاه مرگ مسعودرجوی برملا می شود.
یا شاید هم  راز این پیام مسعود رجوی از قبر به مجموعه اتفاقات در درون کشور آلبانی بر می گردد که برای اربابان فرقه دست مایه شرمنده گی وشرمساری شده است  و ملت و مردم شریف آلبانی حاضر به نگه داشتن وجان پناه دادن به این فرقه رجوی نیستند؟
همچنین می خواهم دراین قسمت به بخشی از اقدامات انجام شده درکشور آلبانی را بازگو کنم که برای خودم اثبات کننده این موضوع است که راز پیام ملعون مسعود رجوی شاید دراین اتفاقات نهفته است؟
درست نیمه های آخرسال میلادی ۲۰۱۷ هیات حقیقت یابی از آمریکا به دعوت دولت آلبانی به این کشور آمده بودند و در همین راستا حکم اخراج فرقه تروریستی مریم رجوی را جلوی این هیات گذاشتند که نیتجه این دعوت اخراج و به تبعید کشیده شدن باقمیانده فرقه رجوی بود به خارج ازشهر تیرانا بود و در راستای همین تصمیم  به بستن تمامی دفاتر و مراکز این فرقه در پایتخت این کشور شد . این تصمیم همراه با هشدار بود که  این کشورحاضرنیست دریک جنگ نیابتی شرکت کند ومورد تخاصم با دولتی دیگر قرار گیرد.
ضربه کاری تنها به اینجا ختم نشد و سیر توجهات مطبوعات داخلی در آلبانی  چه روزنامه ها و چه شبکه های  تلویزیونی کار را به افشاگری شاهدان شکنجه گاه های فرقه رجوی به مطبوعات  وشبکه های تلویزیونی کشیده شد که دست آخر روشنگری تاریخی درشبکه تلویزیونی تاپ چنل بود که یکی ازپربیننده ترین شبکه های  این کشور و کشورهای بالکان و آلبانی زبانان بود که چهره خون آشام بودن رجوی را برملاکرد و تمامی مردم آلبانی با جنایات فرقه رجوی  آشنا شدند.
اما داستان به اینجا ختم نشد و قرار گرفتن فرقه تروریستی رجوی  در لیست گروه های خطرناک و تروریستی کشور آلبانی ضربه مهلک دیگری بود که مرزبندی های کشور آلبانی را نشان داد و البته این یک پیام روشن برای اربابان رجوی بود. چرایی این داستان هم برمی گردد به برملاشدن دخالت و نیت فرقه رجوی برای تضعیف و سرنگونی دولت آلبانی  و اینکه استقرار فرقه رجوی  فقط خواست انسان دوستانه ای نبود و هدف سرنگونی کشور آلبانی و اغتشاش در کشورهای بالکان و صدورت روریست از نوع اربابان رجوی به کشورهای بالکان و کشورهای عضواتحاداروپا بود.
اما در گام بعدی پلیس آلبانی در یک اقدام دیگر هشدار به اربابان فرقه و خود مریم رجوی داد و اعلام داشت که جداشد گان این فرقه درپناه چترحفاظتی و قضایی این دولت قرار دارند و در آن گزارش علنا افشا کردند که  که فرقه رجوی دست مایه سرویس های اطلاعاتی آمریکایی هستند .

چندی پیش پایگاه خبری «گزتا ایمپکت» آلبانی در گزارشی مفصل از اقدامات مخرب فرقه تروریستی رجوی در آلبانی، مجازات سرکردگان این فرقه را در مجموع حداقل ۱۸ سال زندان دانست.
به گزارش سرویس دیگر رسانه های فراق، این پایگاه خبری آلبانیایی در گزارشی با عنوان «درخواست های تروریستی گروه رجوی برای بی ثباتی در ایران و سوریه» خواستار برخورد با این گروه در آلبانی شد.
این پایگاه خبری با رصد سایت فرقه تروریستی رجوی نوشت: مریم رجوی رهبر فرقه مجاهدین خواستار پشتیبانی از حرکت های اعتراضی در ایران شده، او به حکومت ایران حمله و از کشورهای غربی برای حملات غیرقانونی به سوریه پشتیبانی کرده است. این اظهارات و خواسته ها بر اساس قوانین جنایی آلبانی، تشویق به تروریسم تلقی می شود و جنایتی است که روابط آلبانی و دیگر کشورها را به مخاطره می اندازد.
گزتا ایمپکت در ادامه می نویسد:
براساس ماده ۲۳۰ قانون جنایی جمهوری آلبانی، اصلاح شده به موجب قانون شماره ۹۶۶۸ در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ ماده ۱۵ چنین آمده است: مجازات اجرای اقداماتی مانند جنایت در حق افراد که منجر به فوت یا جراحات خطرناک شود، آدرم ربایی و در معرض خطر قرار دادن زندگی افراد، حداقل ۱۵ سال زندان و حداکثر مجازات حبس ابد را دارد.
علاوه بر اینکه ماده ۲۲۷ این قانون که متعلق به تخریب روابط آلبانی با دیگر کشورهاست چنین می گوید: مجازات اهانت به مقامات کشورها یا اعضای حکومت ها و نمایندگان مجالس کشورهای دیگر و همچنین دیپلمات ها، سه سال زندان است. بنابراین خانم رجوی و دیگر سرکردگان گروه در آلبانی به دلیل انجام اقداماتی که بر روابط آلبانی و کشورهای دیگر تأثیر منفی می گذارد و همچنین اجرای عملیات تروریستی باید به سه سال زندان محکوم شوند.
این پایگاه خبری در پایان گزارش خود، مواردی از نقض تعهدات این گروه به دولت آلبانی که بر خلاف قوانین جنایی این کشور است را ضمیمه و منتشر کرده است.

احسان بیدی

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14581