• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شرکت تعدادی از اعضای فرقه تروریستی رجوی در جلسه بررسی یک طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا

  • کد خبر : 14565
  • 05 می 2018 - 10:07

رجوی ها به تنها چیزی که اعتقاد دارند منافع خودشان است و بنابراین هر روز بر حسب آن خود را تنظیم می کنند.
فرقه تروریستی رجوی و رهبرانش از همان فردای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا به به هر روش ممکن مردم را نسبت به دولت و جمهوری اسلامی بدبین کنند اما همیشه سرشان به سنگ خورد .


روشی که امروز سران فرقه تروریستی رجوی به کار می گیرند این است که خود را به شدت همراه و همسو با خطی که آمریکایی ها و به خصوص جنگ طلب ترین آنها در پیش می گیرند همسو نشان داده و دولت و مقامات جمهوری اسلامی ایران را ضد دمکراسی مورد ادعای غرب و تهدیدی برای غرب معرفی کنند . آخرین نمونه شرکت تعدادی از اعضای فرقه تروریستی رجوی در جلسه بررسی یک طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا بود که در روز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ به تصویب رسید . آنها با حربه مظلوم نمایی و ایجاد ایران هراسی تلاش کردند تا برای تصویب این طرح ضد ایرانی زمینه‌سازی کنند . وزیر دفاع آمریکا نیز برای تشکر از این دست آموزان با وفا و کشیدن دستی بر سر وگوش این مزدوران که با حضور خود به تصویب این طرح ضد ایرانی کمک کردند با آنان دیداری داشت .

اما در سال های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب روش فرقه تروریستی رجوی به شکل دیگری بود . آنها به شدت تلاش می کردند خود را ضد آمریکایی معرفی کرده و دولت و مسئولین جمهوری اسلامی را سازشکار و همراه با آمریکا نشان دهند . در زیر چند نمونه از این دست را که در دستگاه تبلیغاتی آن زمان فرقه انتشار یافت ملاحظه می کنید :

صالحی

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14565