• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی چاره ای جز تحلیل دروغ برای حفظ افراد ندارد

  • کد خبر : 14558
  • 06 می 2018 - 10:14

در جریان نزدیک شدن زمان تصمیم گیری ترامپ در رابطه با برجام هستید. از طرفی هم دیدار صدر اعظم آلمان و همچنین دیدار رئیس جمهور فرانسه با ترامپ و اصرار آنها و فشار بر ترامپ بوده که نباید از برجام خارج شود.

فرقه رجوی همه چیز را برعکس جلوه میدهند و فقط همان مطلبی که به سود خودشان می توانند تعبیر کنند را درج می نمایند و بعد آن را چنان در بوق و کرنا می کنند که گویا ترامپ شخصا اعلام کرده که تصمیم دارد از برجام خارج شود و پشت بند آن هم حمله آمریکا به ایران و سرنگون کردن ایران و حاکمیت رجوی می باشد. این برنامه رسمی رجوی در پخش بیرونی است و من این نکته را گفتم که روی موضوع اصلی بروم.

ولی خبرها در درون تشکیلات به چه شکل بیان می شود؟ بر اساس خبرهای دریافتی از درون تشکیلات فرقه رجوی، سرنگونی ایران را نزدیک و قریب الوقوع می بیند و به افراد گفته می شود که مردم ایران می دانند که آمریکا از برجام خارج می شود و به این دلیل روح تازه ای به کالبد گسترش تظاهرات دمیده می شود و در همین رابطه ستاد داخله فرقه، که این ستاد هم البته فقط یک اسم است، به مردم سراسر شهرها و استانها فراخوان هزار کانون شورشی را داده است.

اما واقعیت این است که فرقه رجوی در این شرایط چنته اش کاملا خالی شده و برای اینکه از قافله عقب نماند می خواهد همه موضوعات را به سرنگونی ربط بدهد و اعلام موجودیتی بکند. البته رجوی خوب می داند که یک درصد بیشتر هوادار یا کسانی که طرفدار او هستند ندارد. چون رجوی چاره ای جز دروغ برای حفظ افراد ندارد. مجبور است به هر دروغ و تحلیل های بی معنی برای افراد داخل تشکیلات متوسل شود. این تحلیل ها هم برعکس روی نفرات داخل تشکیلات تاثیرات خیلی منفی گذاشته است چون هم تکراری شده اند و هم همه می دانند که دروغ هستند.  تاثیرات این دروغها در نشست لایه های بالاتر به صورت درگیری و کتک کاری و زدن همدیگر با صندلی هم بوده است. شرایط درون فرقه به جایی رسیده که روزهای گذشته اکثر نفرات در نشست سیاسی شرکت نکرده بودند و آن را دروغی بیش نمی دانند. باید به مسعود رجوی جانی و خائن گفت که با فرستادن چند هوادار به کنگره یا سنا در آمریکا دردی از تو دوا نمی شود و آمریکا هم تو را عددی حساب نمی کند. این را همه افراد داخل تشکیلات هم خوب می دانند. پس در نتیجه حداقل خودت را با فریب سرنگونی بازی نده.

ای ننگ و نفرین بر تو باد که این چنین افراد را با دروغ و به زور در حصار و چهار دیواری نگه می داری. با محدود کردن و ناآگاه نگاه داشتن افراد و نگه داشتن آنها در بی خبری نمی توانی جلوی ریزش نیرو را بگیری. می دانیم که مشکل اصلی تو در آلبانی در حال حاضر فقط ریزش نیرو است و با هر ترفندی می خواهی تشکیلات را حفظ بکنی، ولی آن زمان گذشت که بتوانی با دروغ و فریب افراد را به زور و با حرفهایی که به خورد آنها می دهی حفظ کنی.

محمد هاشمی  

نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14558

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی