• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی می خواهد پشه را در آسمان نعل کند / رجوی در یکی از آخرین پیام های خود گفته بود که مسؤول سرنگونی نیست بلکه مسئول آخرت اعضای فرقه اش است

  • کد خبر : 14538
  • 03 می 2018 - 10:09

کار رجوی همانند آن رهبر فرقه ای است که با دادن حشیش به مریدان خود و بردن آنها به خلسه، ظاهرا بهشت را به آنها نشان می داد.

بعد از اینکه اعلام شد که ترامپ در صدد است تا در رابطه با حمله موشکی به خاک سوریه جلسه تشکیل بدهد و بعد هم این حمله انجام شد، فرقه در یک جشن و پایکوبی بی سابقه و در پیامی که رهبر گور به گور شده آن که معلوم نیز در کدام گوری پنهان است سر برآورده و اعلام کرد که مسیر استراتژیک ما باز شده و امسال سال سرنگونی است و ایران سرنگون خواهد شد.

در همین راستا همانند جشنی که در رابطه با فاجعه تروریستی یازده سپتامبر در مقر باقرزاده در عراق برپا کردند اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی همراه با پخش شیرینی و فیلم سینمایی کردند تا افراد را به زعم خودشان در یک کر هماهنگ در خلسه پیروزی فرو ببرند تا مدت زمان بیشتری برای خود بخرند.

شخص رجوی هم که البته به زعم خودش مسئول بهشت و جهنم افراد است وبه آنها وعده بهشت برین را می دهد از میان اخبار حمله موشکی این افراد فریب خورده که در بی خبری مطلق به سر می برند را به این باور می رساند که گویا خبری هست و باید صرفا صبر کنند.

رجوی در یکی از آخرین پیام های خود گفته بود که مسئول سرنگونی نیست بلکه مسئول آخرت اعضای فرقه اش است و خواسته بود تا به جای سرنگونی به بهشت موعود در آخرت فکر کنند. حال باید از این فروشنده بهشت سئوال کرد که این بهشت برین که وعده آن را می دهی بهایش از کجاست و این همه فریبکاری به چه قیمتی است؟

اطلاع دارم که از مسئولین فرقه در داخل تشکیلات سؤال شده است که اگر واقعا هدف آمریکا سرنگونی بشار اسد و نهایتا سرنگونی  ایران است چرا کاخهای اسد را نمی زند، که البته جوابی برای آن نداشته اند.

همه آنچه رجوی می گوید جز دروغ و فریب چیز دیگری نیست و خود او بهتر از هر کس دیگری می داند که دارد پشه را در آسمان نعل می کند و در کمال خرمردرندی دارد فقط مشکل ریزش نیروی خودش را حل می کند وگرنه به نیروهایش نمی گفت که من مسئول سرنگونی نیستم.

زینال شهیدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14538