• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

جماعتِ مریم رجوی در پاریس، گل های قبر مرده ها را می دزدند

  • کد خبر : 14513
  • 01 می 2018 - 10:13

داشتم سایت فرقه رجوی رو می دیدم چشمم افتاد به تیتر «شعله های قیام و کهکشان ستارگان کازرون». رجوی و دار و دسته اش طبق معمول همیشه به دزدی به نفع خودشون عادت دارند.  جالبی داستان این است که دزدی از مردم را نهادینه کردند و اسمش را هم «مصادره انقلابی » گذاشتند.

این سلسله کلیب ها که فرقه رجوی گذاشته خیلی از قسمت هایش را داده زیر تیغ سانسور تا چیزهایی که به نفع خودشون نیست را «ادیت » کنند. خیال می کنند که مثل داخل فرقه است که کسی به اینترنت و اخبار دسترسی نداشته باشد.

در چنگال رجوی که هنوز اسیر بودم یک جوری تبلیغ می کرد که انگار همه مردم ایران فقط نشستند و تلویزیون اونا رو می بینند که انگار حالا چه تحفه ای بوده است.  همه اخبارش تحریف شده  و دروغ بود.

جماعت مریم رجوی در پاریس حتی به گلهای بالای قبر مرده ها هم رحم نمی کنند و اونا رو هم می دزدند تا در مراسم مریم رجوی در «اوور» استفاده کنند، بعد می خواهند خبر راست بگویند.

اگر مردم بخواهند راست و دروغ خبری را  بفهمند از چندین کانال چک می کنند . آن وقت شریف (مهدی ابریشم چی) می آید در تلویزیون خودشان و می گوید که همه مردم دنیا فقط سایت ما را می بینند!
به رجوی فقط می گویم که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، دیگر نمی توانی با دجال بازی و حقه بازی جوانهای مردم را گول بزنی.
ما جامعه نجات یافتگان در آلبانی، با حمایت و پشتیبانی و به دلگرمی خانواده های دردمند و رنج کشیده، اجازه نخواهیم داد که رجوی ملعون با شیادی و مظلوم نمایی افراد را در فرقه جهنمی اش اسیر نگه دارد و هر کجا که بتوانیم دستش را رو می کنیم و رفقامون را آزاد می کنیم.

اکبر حسنی

اسیر آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14513

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»