• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به دنبال اعتراضات گسترده در داخل فرقه رجوی: افراد درون فرقه رجوی محدودیت و ضوابط تردد را رد کردند

  • کد خبر : 14465
  • 29 آوریل 2018 - 9:40

همانطور که هموطنان عزیز و خانواده های محترم اسیران فرقه رجوی در جریان هستند مریم رجوی زندان وسیعی تحت عنوان «اشرف ۳» با استحکامات ، برج و بارو ، سیم خاردار ، گشت و دوربین و کلیه تجهیزات ، اعمال انواع ضوابط و محدودیت ها جهت کنترل نیروها و ممانعت از آنان بابت دسترسی به دنیای بیرون در گوشه ای دور افتاده در خارج از تیرانا ساخت تا شاید بتواند به اهداف شوم خود جهت اسیر نگاه داشتن اعضا و جلوگیری از جداشدن آنان برسد.

ما این روزها در خیابانهای تیرانا شاهد گشت و گذار و ترددات تعداد زیادی از نفرات فرقه رجوی هستیم که هر روز هفته در حال خرید و تفریح و غیره هستند.  در حالیکه تا چند هفته قبل این افراد فقط دو روز معین در هفته و با یک زمانبندی بسیار محدود و کنترل شده و تحت نظارت مسئولین بالا میتوانستند فقط برای کارهای ضروری داخل شهر شوند.

خوشبختانه با همت خود افراد در درون فرقه رجوی و اعتراضات و مخالفت های آنان، ترفند فرقه در این دور کار ساز نبود و این کارها روی سر خودشان آوار شد و نفرات از پایین به اعتراضات گسترده علیه ضوابط و محدویت ترددات دست زده و آنها را نپذیرفتند.

آنطور که اطلاع کسب کرده ام نتیجه این شده است که فرقه مجبور گردیده عقب نشینی نموده و تن به خواسته افراد بدهد و بالاخره بپذیرد که افراد بتوانند هر روز هفته آزادانه برای امور خود به شهر تردد کنند. خود من روز جمعه همین هفته تعداد زیادی از همین نفرات را در خیابان ها در حال کارهای مختلف دیدم.

اما نتیجه گیری اصلی این است که هرگاه افراد تن به اجبارات فرقه ندهند و اسیر محدودیت های برده ساز آنها نشوند می توانند حداقل ابتدایی ترین حق هر فرد در اجتماع را از آنان بگیرند و به مریم رجوی و فرقه پوسیده اش بفهمانند که حق تردد آزاد از پایه ای ترین و ساده ترین حقوق هر فرد در اجتماع است.

به امید اینکه در هفته ها و ماه های آینده شاهد همدلی و همبستگی و یک پارچگی بین دوستان دربند جهت گرفتن حق و حقوقشان ازاین فرقه زورگو و حق کش و در ادامه از هم گسستن تمام این دم و دستگاه پوسیده و برده ساز قرون وسطایی باشیم.

سعداله سیفی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14465

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»